ورزشی

رضایت مربی آرژانتینی از مدافع ایران/ حاج‌صفی در آستانه تمدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احسان حاج صفی مدافع ایرانی باشگاه آاک یونان یکی از نفراتی است که موفق شده از همین حالا رضایت «ماتیاس آلمیدا» سرمربی آرژانتینی این تیم را برای تمدید قراردادش جلب کند.

حاج صفی که در سال ۲۰۲۱ به تیم آاک پیوست، دومین فصل خود را با پیراهن این تیم پشت سر می گذارد. عملکرد او به ویژه پس از بازگشت از جام جهانی به قدری در خط دفاعی باشگاه یونانی خوب بوده است که در میانه های فصل، اقدام برای حفظ او در سال آینده آغاز شده است.

وب سایت یونانی sportdog با اشاره به تمدید قرارداد «روتا» یکی از بازیکنان آاک، خبر داد حاج صفی هم از جمله بازیکنانی است که بعد از روتا با تصمیم آلمیدا قراردادش را تمدید خواهد کرد.

این رسانه درباره دلایل رضایت آلمیدا از حاج صفی نوشت: «حاجی صفی در برآورد ماتیاس آلمیدا امتیازات زیادی کسب کرده است. نه تنها با عملکردش در پست دفاع چپ و با بازی های بسیار خوبش در ضربات ایستگاهی، بلکه به خاطر نحوه رفتار و حضورش در رختکن به صورت کلی. برخی از اقدامات بازیکن ایرانی واقعاً در سطح انسانی برای آلمیدا جذاب است که به دلایل زیادی حتی فراتر از دلایل رقابتی، این بازیکن را در اسپاتا می خواهد.«

به این ترتیب دور از انتظار نیست که حاج صفی که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران هم بوده است، برای سومین فصل متوالی حضور در آاک را تجربه کند. این در حالی است که خبر جدیدی درباره میلاد محمدی دیگر مدافع ایرانی آاک منتشر نشده است.