عمومی

مهلت فراخوان فصل کارتون۲ تا ۱۰ شهریور تمدید شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری اصفهان ، مسابقه “فصل دوم کاریکاتور” با همکاری حوزه هنری اصفهان با حمایت فولاد مبارکه بر دو موضوع “مسائل تولیدی-کارآفرینی “،” توسعه صنایع پیشرو “.

عنوان قسمت اصلی این مسابقه “تولید و مشکلات تجاری” با تصاویر فرعی از مشکلات صنایع و مشکلات تولیدکنندگان (تحریم ها ، تورم ، قاچاق و غیره) ، تولیدکنندگان و موانع کارآفرینان ، رانت و استفاده بیش از حد است. واردات ، نقش کارآفرینان در رونق اقتصادی

موضوع بخش ویژه این مسابقه “نقش صنایع پیشرو در توسعه کشور” است و جایزه ویژه صنعت را به همراه خواهد داشت.

مسابقه “فصل 2 کارتون” برای اعضای خانه کارتون اصفهان برگزار می شود؛ اما هنرمندان شهرهای دیگر نیز می توانند به عنوان مهمان حضور داشته باشند.

مهلت فراخوان فصل کاریکاتور از 2 تا 10 سپتامبر تمدید شد

علاقمندان می توانند آثار خود را برای شرکت در مسابقه “فصل کاریکاتور” و ایمیل به آدرس esfahancartoon@gmail.com ارسال کنند: در عنوان عنوان نامه ، ذکر کنید که مربوط به جشنواره “فصل 2 کارتون اصفهان” است.

جوایز مسابقه “فصل 2 کاریکاتور” برای نفر اول 30 میلیون ریال ، برای نفر دوم 20 میلیون ریال و برای نفر سوم 10 میلیون ریال تعیین شده است.

لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال اثر 20 آگوست 1400 بود که تا 10 سپتامبر تمدید شد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اینستاگرام با تلگرام و اینستاگرام تماس بگیرند: ESFAHANCARTOON.