عمومی

تمدید استقرار ۶۹ واحد فناور در مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، فرهاد نامداری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت. «جلسات شورای فناوری خرم آباد به منظور ارزیابی نتایج فعالیت سالانه زیرمجموعه های فناور مستقر در مراکز رشد مرتبط با پارک علم و فناوری لرستان برگزار شد. بروجرد، دورود، الیگودرز و دلفان ایجاد شد.

او گفت. ارزیابی واحدهای فناورانه دوره رشد بر اساس 6 شاخص اصلی رشد سازمانی-اداری، علمی-فناوری، مالی-اقتصادی، بازاریابی، تعامل در هم افزایی و نکات خاص شامل عواملی مانند واحدهای دانش بنیان، قراردادهای تحقیقاتی، سرمایه است. . جذابیت…… انجام شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان خاطرنشان کرد. طی قرارداد همکاری، فرآیند ارزیابی فعالیت‌های بخش‌های فناوری مستقر در پارک علم و فناوری لرستان در مراکز رشد مجاور به شرکت منتقل شد و این شرکت یک سایت اقدام و فن‌آوران برای منطقه طراحی کرد. آنها اسناد پیشرفت کار خود را در بازه زمانی ذکر شده در این سایت دانلود می کنند.

به نامدار اضافه کرد. سپس طی بازدیدهای حضوری، واحدهای فناوری از نتایج خوداظهاری بر اساس واحدهای فناور مطلع می شوند و فناورانی که مخالف امتیاز عملکرد آنها هستند، مستندات بیشتری ارائه می کنند. نتایج نهایی ارزیابی فعالیت های زیرمجموعه های فناور به همراه مدارک مربوطه جهت برنامه ریزی در شوراهای فناور به پارک علم و فناوری و مراکز رشد اعلام خواهد شد.

اشاره کرد. در همین ارتباط با حضور اعضای شورای ریش سفیدان، جلسات شوراهای فناور مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان برگزار شد که طی آن کار 92 واحد فناور مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان یادآور شد. رشد قابل قبول 10 10 نتایج موفقیت آمیز به دلیل انقضای دوره تصویب در مرکز عملکرد چح به دلیل عملکرد غیرقابل قبول و به دلیل عملکرد غیرقابل قبول و 13 واحد فناورانه نتایج ناموفق داشتند. و استقرار 69 واحد فناور که در مرحله رشد و پیشرفت قابل قبولی در این مرحله بودند به مدت یک سال تمدید شد.