عمومی

مهلت اخذ شناسه رهگیری برای عرضه لوازم یدکی تمدید شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدعلی مجتهدی نیا پیش از سه شنبه در چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل اعلام کرد. مبارزه با لوازم یدکی خودروهای قاچاق، جعلی و بی ضرر از سوی وزارت حراست به مناطق اعلام شد.

او روشن کرد. با این تغییر، صاحبان این نوع محصولات که هنوز موفق به دریافت و نصب شناسه کالا و کد رهگیری نشده اند، فرصت دارند تا تاریخ 24 آذرماه 96 نسبت به اعلام موجودی کالا و ارائه تعهدنامه در سامانه جامع معاملات اقدام کنند. امسال.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل قاچاق کالا و ارز استان اردبیل با اشاره به اینکه گواهینامه موقت این نوع کالاها پس از اعلام موجودی صادر می شود، گفت: معتبر است و قابل استعلام است.

مجتهدیان سامانه جامع تجارت را ابر سامانه اعلام کرد و افزود: «با تکمیل این سامانه و ارتباط سایر مجموعه ها با این سامانه، مشکلات قاچاق کالا و ارز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

وی برنامه راهبردی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد. برنامه راهبردی در جلسه ستاد مرکزی به تصویب رئیس جمهور رسید و از ستاد مرکزی به شهرستان ها منتقل شد.

مجتهدی ابراز امیدواری کرد با ارسال گزارش تحلیلی از سوی نهادهای عضو، شاهد پیشرفت برنامه ها نسبت به سال گذشته باشید.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل به اجرای گشت های مشترک و نظارت بر قاچاق کالا در بخش های مختلف اعم از کشاورزی، دارویی و غیره اشاره کرد و ادامه داد; ادارات ذیربط بازرسی های مستمر را انجام دهند و کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.