عمومی

بصیرت شهید همدانی را در جامعه نیاز داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین. حجت الاسلام حبیب الله شعبانی متق، عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت غرور آفرین حاج حسین همدانی پس از تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)درست) اظهار داشت. به عنوان پیامبر اسلام (پ) وفاداری به امام زمان (عج)درست) آن را در سالروز آغاز امامت با حضرت واجب کرد دیگر: با خدا بیعت کنیم تا همیشه در کنارشان باشیم.

او اضافه کرد: گاهی دشمن شعار می دهد و واقعیت را می خواهد هارا تحریک با این شعار، این امنیتی که اکنون در این مکان و در این کشور وجود دارد، حاصل آن تفنگی است که بر دوش شهدای همدان گذاشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جهت این اسلحه که بر دوش شهدای همدان بود همواره به سمت دشمن بوده است، ادامه داد:

شعبانی ادامه داد. امنیت، آسایش، انسجام، دین، آموزش و جماعات دینی ما همه مرهون زحمات شهدای همدانی است.

او ادامه داد. دشمن از این دعواهاست ممکن است بترسکسانی که در خط مقدم هستند و از ناموس و امنیت این مملکت محافظت می کنند، مانند شهدای همدان هستند و دشمن می ترسد، از این جهت شبهه پراکنی می کنند، گاهی مطالب غیرواقعی را مطرح می کنند، گاهی از دفاع مقدس می گویند. . و مجاهدت شهدا.تحریف می کند

امام جمعه همدان بیان کرد: مواظب است تا با شعارهای دروغ، نعمت بزرگ و وحدت این کشور از ما گرفته نشود. شعارهایی که ظاهر خوبی دارند اما در داخل برنامه هستند عزیزم انجام شده هستند.

وی ادامه داد: امروز شما به بینش شهید همدانی در جامعه نیاز دارید، بینشی که در سال 1387 نمود پیدا کرد. ش:

شعبان با تبریک آغاز هفته فرجه و پلیس گفت: «این عزیزان به معنای واقعی کلمه با مردم سراسر کشور هستند هستندحافظ منافع مردم هستند.

استاندار همدان نیز در ادامه این مراسم اشاره کرد. این شهید یار واقعی بود که هر رزمنده و مردم همدان و سایر استانها خاطرات بسیار زیبایی با این سردار دلیر، متواضع و فروتن دارند. آه تو! که زمانی بر قلب ها حکومت می کرد نامی دارد که هرگز فراموش نمی شود.

موج 1: آ قاسمی فرزاد ادامه داد: او همیشه منشأ نفوذ و خدمت بوده و همواره مردم به ویژه مسلمانان را در اقصی نقاط جهان به دردسر انداخته و به همین دلیل به شهادت رسید.

وی با اشاره به نمونه خون پاک شهدا توضیح داد.آ) بود.

قاسمی فرزاد ادامه داد. «در مقابل توطئه و دشمنی که دشمنان داشتند و قصد داشتند به کشور حمله کنند و. بدون مو آنها با تمام قدرت و اراده، شجاعت و شجاعت خود ایستادند.

او اضافه کرد: هزاران جوان گرانقدر خون پاک خود را برای حفظ تمامیت و امنیت کشور و حفظ آسایش و آرامش داده اند تا آرامش و امنیت داشته باشیم.»

قاسمی فرزاد گفت: خون پاک جوانی که آن روز جوان بودند و الان مثل حبیب حرم به میانسالی و پیری می رسند، باید آنها را نمونه بدانیم.

استاندار همدان در پایان گفت: «شاید در دوران دفاع مقدس فقط در کتاب و داستان فداکاری و ایثار می یافتیم، اما در آن دوران و بعد از آن امام و شهدا درس می دادند. این جوانان فداکار و فداکار هستند عملی نشان دادند.

او اعلام کرد. «آنچه در سایر ملل بی سابقه و بی سابقه است، مانند سخنان حاج قاسم سلیمانی که فرمود: «ما امت امام حسینیم» حتماً نمونه و مصداق همه آنها اباعبدالله است.آ) E.