عمومی

مکتب شهید سلیمانی ادامه دهنده مکتب امام حسین(ع) است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سردار ایرج مسجدی شامگاه یکشنبه در محل یادمان سرداران و شهدای مزار کاشان با اشاره به مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت. شجره نامه بد داعش اعلام کرد. داعش مدعی حکومت بر بخش عظیمی از سرزمین های اسلامی بود که خوشبختانه این اندیشه و صاحبان آن توسط رزمندگان جبهه مقاومت نابود شد.

وی با بیان اینکه داعش توسط استکبار جهانی ساخته شده است، بیان کرد: آنها می‌خواستند با داعش اسلام و آموزه‌های اسلامی را در سطح جهان کم کنند و خداوند آنها را به آنها بازگرداند.»

مشاور فرمانده قرارگاه قدس سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حریم از هر ملیت و نژادی برای یک هدف مشترک به شهادت رسیدند. بنابراین ما از همه آنها سپاسگزاریم، زیرا آنها از حرمت محافظت می کنند. برای خلق الله و مجاهدت در این راه نزد خداوند متعال ثواب دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی داعش، جمهوری اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور بود، گفت. زمینی دور از مرزهای ما و داعش را نابود کرد.

سردار مسجدی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در مبارزه با داعش افزود: شهید سلیمانی نه تنها متعلق به مردم ایران، بلکه متعلق به همه مردم و رزمندگان جبهه مقاومت در سراسر جهان است.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی همچون تسبیح عامل وحدت و اتحاد رزمندگان جبهه مقاومت در جنگ با تروریست ها است. داعش بود اشاره کرد. با تلاش این شهید بزرگوار و نظم و انضباط نیروهای حشد شعبی در عراق هم اکنون 50 تیپ در مشهد مستقر هستند. محبوب عراق در حال شکل گیری است.

مشاور فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اهمیت رهبر معظم انقلاب در شناخت مکتب سلیمانی تاکید کرد. مکتب سلیمانی ادامه مکتب سید و امام حسین سالار شهیدان است.آ) از این رو لازم است شخصیت های مختلف این شهید بزرگوار برای همه مردان تبیین شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی منطقه به همت و مجاهدت شهید سلیمانی شکل گرفت، تصریح کرد: آمریکا و سران تروریست این کشور در نهایت با یک اقدام تروریستی به تمام معنا و علیه همه نفرت و نفرت خود را نشان دادند. . پروتکل های بین المللی در فرودگاه بغداد به سردار سلیمانی داده شد و به شهادت رسید.

سردار مسجدی با بیان اینکه شهید سلیمانی برای استکبار جهانی بسیار خطرناکتر از خود سلیمانی است، گفت: منطقه خاورمیانه آسایش و امنیت خود را مدیون شهید سلیمانی، شهید ابومهدی است. مهندس می بینم و رزمندگان جبهه مقاومت در تمامی کشورهای منطقه.