عمومی

مؤلفه‌های مکتب شهید سلیمانی باید در جامعه تبیین شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور در دستور کار برنامه ریزی مراسم بزرگداشت نهمین سالگرد نهمین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: در این مراسم به مناسبت گرامیداشت نهمین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، در سال 1385 در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت. دیات 9. حماسه و سالروز شهادت سردار سلیمانی، انقلاب اسلامی است که هر کدام نقش بسزایی در استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند.

امام جمعه گناوه افزود: در تقویم کشورمان 18 دی ماه را روز میثاق ملت با دولت عقل، حماسه ای بی بدیل، بی بدیل و فراموش نشدنی در تاریخ نظام مقدس اسلامی نامیده اند.

9 دی روز تاریخی، مادام العمر، سرنوشت ساز، وحدت ملت محور، ولایتمداری، دین و بصیرت، دشمنی، بدهی و اقدام بود. در زمان مردم ایران اسلامی.

او گفت. حماسه دیات 9 به ویژه وجود امام حسین (ع) در سایه اشراف اهل بیت(ع) بزرگترین توطئه علیه انقلاب، نظام اسلامی را در هم شکست و افتادگان انقلاب را ناکام گذاشت. دست توطئه گران

امام جمعه گناوه یادآور شد: «یکی از اقدامات مهم برای حفظ حافظه تاریخی این حماسه بزرگ، جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند، ابعاد مختلف این حماسه باید تبیین شود. در جامعه. “

مولفه های مکتب شهید سلیمانی باید برای مردم تبیین شود

حماسه 9 ژانویه باید تاریخ را برای همیشه گرامی بدارد

اشاره کرد. در قیام 1367، دشمنان داخلی و خارجی همراه با بیگانگان، 8 ماه کشور را لطمه زدند، کشور را به چالش کشیدند، مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کردند، اما در حماسه 20 شهریور، ابلهان و حماسه سازان پاسخ دادند. به آنها. ندای رهبری برای حضور در خیابان ها آمدند و بار دیگر دشمنان را ناامید و تحقیر کردند.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد. «کشف توان مردم انقلابی در عبور از بحران ها، عشق و ارادت مردم به ارزش های انقلاب، حساسیت به قداست مکتب عاشورا، ولایت فقیه از مهمترین موارد است. ” عواقب و عواقب حماسه دیات 9.

او گفت. این حماسه باید برای همیشه تاریخ را گرامی بدارد و فضای شهر باید فضایی حماسی به یاد دیات 9 باشد.

امام جمعه گناوه با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: راز محبوبیت سردار دلها اخلاص این شهید بزرگوار بود که در مراسم تشییع پیکرش میلیون ها نفر حضور داشتند و از محبوبیت بالایی برخوردار بودند.

او گفت. «شهادت سردار دلها برکات زیادی داشت، امروز امنیت منطقه و جهان مدیون خون پاک آن شهید است، اگر سردار سلیمان نبود همه دنیا در دست او بود. داعش.”

امام جمعه گناوه گفت: اخلاص، وفاداری همیشگی به شرع مقدس، شجاعت، تدبیر، خنثی‌کردن نقشه‌های اصلی دشمن، شخصیت انقلابی، بین‌فرقه‌گرایی و عدم تحزب، ولایت‌مداری از مهم‌ترین مولفه‌های این شهادت است. که تمام ابعاد و مولفه های مکتب سرداری سلیمانی برای عموم مردم تبیین شود.

مولفه های مکتب شهید سلیمانی باید برای مردم تبیین شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) ژنو در این نشست اعلام کرد. ایاد مستکبر آمریکا فکر می کرد که شهادت سردار شهید سلیمانی نام او را از تاریخ پاک می کند، اما نمی دانستند. آن شهید والامکام بعد از شهادت به جایی می رسد که مکتب خودش را دارد و پیروان این مکتب میلیون ها نفر می شوند و در تاریخ شهادت جاودانه می شوند.

سرهنگ شهسوار حاجی پور بر اهمیت برگزاری دو مناسبت در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نهمین حماسه دیاربوس تاکید کرد و اجرای ویژه برنامه ها را در دستور کار قرار داد.

مولفه های مکتب شهید سلیمانی باید برای مردم تبیین شود

ضرغام مردانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ژنو در این دیدار گفت: این دهه بصیرت را «تفاهم فاطمی، حکومت داری – مقاومت علوی» نامیده اند. شهر آماده است.

مولفه های مکتب شهید سلیمانی باید برای مردم تبیین شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی، رئیس دفتر رهبری «فرهنگ اسلامی ژنو» در این دیدار گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی ۱۸ دی ماه، روز رسوخ و تجدید میثاق حول محور دو حماسه مهم تشکیل شد. با دولت به یاد سردار حاج قاسم سلیمانی.

علیرضا سبحانی افزود: برنامه هایی برای این دو رویداد مهم در شهرستان گناوه تدارک دیده شده است که به همین مناسبت برگزار می شود.