عمومی

مراسم تشییع و تدفین ۴ شهید گمنام در اسلامشهر برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسین حبیبی شامگاه یکشنبه در نشست بزرگداشت نهمین حماسه دیار، دهه بصیرت اسلامشهر، با بیان اینکه امسال طرح های دیات ۹ برای اولین بار توسط انقلابیون اجرا شد، اظهار داشت: این طرح برای اولین بار توسط انقلابیون انجام شد. پس از سالها سختی و گرسنگی، جریان مردمی اعلام می شود که در قیام 1367، مالکیت کور نظام اسلامی را برای به دست آوردن قدرت تا مرز سقوط پیش برد.

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه بصیرت که از 8 دی ماه آغاز می شود، مناسبت های بزرگی از جمله سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.س) وی گفت: همه ادارات و ارگان ها باید در اجرای برنامه های دهه بصیرت مشارکت جدی و فعال داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: این برنامه نقش: آره برای تدفین چهار شهید گمنام در شهر امام خمینی (ره). ضیاء آباد:وی افزود: واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در دهه بصیرت در حال اجراست. یک کارگروه اجرایی در برنامه های حمایتی دهه تشکیل خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که این برنامه ها به درستی در شهر اجرا می شوند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر در سخنانی با اشاره به اینکه حماسه تاریخی روز نهم تجلی قدرت خداوند بود، گفت: در این مراسم حماسه تاریخی روز نهم تجلی می یابد. دلهای مردم و دفاع از نظام اسلامی، رهبری معظم انقلاب، به قیام خاتمه دادند.