عمومی

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه جمعه در همایش مقاومت و وحدت که با حضور بانوان مبلغ در سالن همایش های تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، گفت: در این همایش با حضور بانوان مبلغ در سالن همایش های تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدتقی: سیف ایی: او اضافه کرد. زنان مسلمان امروز مدعی هستند که پیشرفته ترین الگوی نفوذ زنان هستند، به ویژه در جامعه ای که زنان زنده به گور شده اند، اکنون این زن مطالبه گر، فعال و تأثیرگذار است».

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد: زنان از نظر ارزش و اعتبار با مردان تفاوتی ندارند، اما زنان امروز اگر رسالت خود را آنچنان که هست بدانند، شبانه روز را صرف نهادینه کردن این موضوع می کنند.

حجت الاسلام سیف ایی: او اعلام کرد. ما باید الگوهای قرآنی ارائه شده برای زنان، از جمله «آسیا، مریم و هاجر»، نفوذ اجتماعی و حفظ هویت را بشناسیم. با ایمان: خدا را شکر برای رسیدن به هدف اصلی.

وی افزود: خواهرانی در مقابل مسجد الاقصی هستند که رژیم اشغالگر ورود آنها را ممنوع کرده است. حجت الاسلام والمسلمین : سیف ایی: «این زنان نه با کار مردان، بلکه با کار زنان در جبهه خود توقف نکردند، سعی کردند با آشپزی قرآن را آموزش دهند، به نوعی با حفظ جنسیت زنانه خود، مردم غفلت شده جوامع اسلامی را بیدار می کنند. هویت، آنها خود را در یک مبارزه می بینند.” آنها می گویند در شرایط فعلی در برخی جوامع زنان نقش اجتماعی ندارند و یا اگر در جامعه نقشی داشته باشند هویت دینی خود را از دست داده اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات، ادیان و مذاهب اسلامی گفت: متأسفانه موضوع فلسطین به کلیشه ای تبدیل شده است که گویی کشتار فلسطینیان اهمیتی ندارد.

وی افزود: اگر خود را وسط دعوا نبینیم مانند کسانی هستیم که ایمان آوردند اما هجرت نکردند.

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

حجت الاسلام سیفای اعلام کرد. «اکنون ما در فلسطین با مردم مظلوم اما قدرتمند هستیم، باید به وعده خدا ایمان داشته باشیم تا بدانیم فلسطین طبق وعده خدا پیروز می شود.

وی با بیان اینکه نباید وحدت مسلمانان شیعه و سنی را به خاطر هر موضوعی مختل کرد، تصریح کرد: امروز بانوان جهان اسلام باید حرمت پیامبر اکرم را رعایت کنند.س) و از مقام زن، حجاب، عفاف دفاع کنید، اما متأسفانه در فرهنگ غرب از زن به عنوان کالا استفاده شده است، در حالی که در ایران اسلامی تفاوت اعتقادی بین زن و مرد وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا طلای ضعیف: نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این همایش اعلام کرد. سعی کنید خودتان مطالعه کنید، حتی اگر مخاطب ندارید، زیرا رسالت خطیر شما این است: ماموریت دین خیلی مهم است، برای اینکه گوینده خوبی باشید نباید از درس و بحث غافل شوید.

او اعلام کرد: تمدن، آموزش و دستورالعمل: (تمرین و تمرین) این سه نکته است که از زنان مبلغ انتظار می رود در زمینه تبلیغات رعایت کنند.

وی افزود: تهذیب و خودسازی اصل و ضرورت طالب اما. ایجاد شده و اگر اخلاق عملی نداشته باشد، بررسی و یادآوری مطالب اخلاقی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه اگر مبلغان زن آموزش ببینند در حوزه کاری خود رشد خواهند کرد، گفت: تدریس مستلزم مطالعه، پیش مطالعه، آموزش ذهنی است و اگر انجام شود، معلم آمادگی بیشتری دارد. .

حجت الاسلام طلای ضعیف: او اعتراف کرد. «واعظ باید بر وظایف روز برتری داشته باشد تا آگاهانه و ماهرانه تر تبلیغ کند، زیرا تبلیغ رسالت انبیا، پیامبران الهی است.

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

وی یادآور شد: بانوان مبلغ باید مطالب و مطالب درسی را بازخوانی و اعمال کنند. گاهی اوقات انسان مخاطبی برای تدریس ندارد، اما می تواند برای خود تجدید نظر کند، زیرا بی توجهی به این مهم باعث فراموشی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین طلای ضعیف: وی در پایان سخنان خود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر رژیم صهیونیستی نابود شود و فلسطینیان پیروز شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به خوبی می تواند نقش تبلیغ را در وحدت وحدت اسلامی، در پیروزی حق بر باطل بنامد. امیدواریم رژیم متجاوز به فضل خداوند متعال نابود شود.»

در این همایش که 120 نفر از بانوان حضور داشتند حجت الاسلام احمد خاتمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج نیز حضور داشتند. ماموریت شیعه و سنی به طور یکسان خواستار پایان دادن به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در مقابله با حملات دشمنان اسلام شده اند. وحدت دلیل است. شکست دشمنان و استکبار جهانی.

وی با اشاره به اینکه روز قاضی بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: «فلسطین به تعبیر امام خمینی(ره) بخشی از اسلام است، بنابراین بی‌اهمیت بودن در مسئله فلسطین نقطه عطفی است. بازگشت به اسلام و اینها آرمان های امام و انقلاب است.

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

حجت الاسلام خاتمیان اعلام کرد. اصل آزادی و آزادی که جزوه: اصول اساسی اسلام در دفاع از فلسطین مظلوم باید رعایت شود.

وی افزود: بی شک ضرورت تحقق این هدف تقویت وحدت اسلامی است که باید نقطه اوج هدف مسلمانان باشد.

شمس قریشی، استاد حوزه علمیه خواهران خدیجه کبری نیز در این همایش اظهار داشت: «تاریخ نام مردان و زنانی را ثبت کرده است که در دوره‌های مختلف تغییراتی ایجاد کرده‌اند، و امروز، در روز یهودا، مردم در حضورشان حماسی بوده‌اند. «

وی با تاکید بر اینکه با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی روز جود برای دفاع از حقوق مسلمانان شرکت کردیم، گفت: متحد: آنها بر سر آمریکا و اسرائیل که انزجار آنها را به خود اختصاص دادند فریاد زدند.

مدرس حوزه علمیه خواهران خدیجه کبری (س) سنندج یادآور شد. گاهی اوقات دروغ گفتن در مدرسه یا در ملاء عام می تواند باعث شود آنها حقیقت را از دست بدهند، بنابراین بازیابی حقیقت برای ما ضروری است.

قریشی اعلام کرد. «معیار کار ما فقط باید قرآن باشد، تدبر در قرآن، فقط حق را از باطل می‌توان تشخیص داد.

وی با بیان اینکه حمایت از مظلوم در آموزه های دینی مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: خلق و خوی تجاوزکارانه اشغالگران به گونه ای است که مورد حمله وحشیانه قرار می گیرند.

استاد مدرسه خواهران خدیجه کبری(س) سنندج بیان کرد. «از نظر دینی، جامعه اسلامی مبتنی بر دین یک بدنه است، نباید نسبت به یکدیگر بی تفاوت باشیم.

وی با تاکید بر اینکه کلمه استکبار 48 بار در قرآن کریم تکرار شده است، تصریح کرد:

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

«چون شیطان از فرمان خدا سرپیچی کرد، تکبر کرد. جاسبین اسرائیل رهبر استکبار است، مأموریت ما ایستادگی در برابر این استکبار است.

قریشی با بیان اینکه سکوت در برابر جنایات متجاوزان جایز نیست، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی کودکان مظلوم فلسطین را مانند حیوانات وحشی مورد حمله و شکنجه قرار می دهد، لذا مسلمانان در آن کشور سکوت نکنند. چهره این اقدامات».

این مبلغ کرد هر گونه فشار را اقدامی شرم آور دانست و حمایت از مظلوم فلسطین را ضروری دانست و گفت: حفظ و تقویت وحدت بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی است، همه باید در این راستا گام برداریم.

حلوایان یکی دیگر از مبلغان زن کرد نیز در این مراسم اظهار داشت. تنها راه مقاومت در برابر هجمه های دشمنان حفظ استقامت و حجاب و هویت است.

استاد حوزه علمیه خواهران ریحانا النبی: سنندج گفت. خدا به موسی (آ) می فرماید: «یاد بندگان خدا ایام الله» پس دو نتیجه در این باره وجود دارد: اول اینکه منظور از بعضی ایام، ایام خاص – ایام معین است و نتیجه دوم – معنای ایام. روز قیامت.

او گفت. «این آیات در اوج مبارزه با جریان کفر نازل می شود، لذا خداوند متعال بنده را رها نکرده است، هدایت الهی شامل حال بندگان می شود.

هالوایی وی استفاده از صبر را عاملی برای مبارزه با استکبار جهانی دانست. ما باید با صبر بر مشکلات فائق آییم.

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

در ادامه همایش بزرگ «وحدت و مقاومت»، مهمانان کنفرانس با امضای طوماری ضد استکباری حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.