استان ها

ورود تانک به سنندج کذب است

سرگرمی برای همه/ کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان خبر وجود تانک در سنندج را تکذیب کرد و گفت: این درست است و تعداد افرادی که به خیابان ها آمده اند صدها نفر است، حتی جمعیت منطقه هم نیست.

سردار سیدصادق حسینی امروز 29 مهرماه در دیدار با اصحاب رسانه استان کردستان گفت: و ما معتقدیم که نباید شرایط بحرانی برای این تعداد وجود داشت.

وی افزود: در حوادث اخیر دشمنان نظام با تمام توان تلاش کردند تا در کشور به ویژه استان کردستان آشوب و ناامنی ایجاد کنند که انتظار داریم در شرایط کنونی جامعه نخبگان نقش آفرینی کنند. ” “

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه آسیب زدن به بیت المالال به نفع هیچکس نیست، تصریح کرد: «آسیب به اموال عمومی موجب وام می شود که باید برای رفاه و آسایش مردم هزینه شود. برای جبران این مسائل

وی با اشاره به فیلم سوزاندن قرآن که در اینترنت پخش شد، ادامه داد. ما مردم ایران همه مسلمان هستیم و به قرآن وفاداریم، اما وقتی یکی از قرآن و آیات حجاب و عفاف را پاره می‌کند، آتش می‌زند و چیزهایی می‌گوید که سلمان رشدی نگفته است، چرا؟ کسی شکایت نمی کند؟ و حرف بیهوده ای نزده است.

حسینی ادامه داد. امروز درگذشت مرحوم مهسا امینی بهانه ای شد تا دشمن در کشور شورش و اغتشاش ایجاد کند، اما رسانه های همان دشمن حتی فاطمه اسدی و شالیر رسولی را تسلیت نگفتند و اعتراضی نشد.

وی با اشاره به اینکه امروز بین الملل به منبع تصمیم گیری برای ما تبدیل شده است، افزود. “آیا زنان در عربستان سعودی آزادی کامل دارند؟ چرا اگر بدون امنیت نمی توانیم کاری انجام دهیم، نباید از منافع کشورمان در برابر دشمنان محافظت کنیم؟”

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان بر لزوم اقناع و آگاه سازی افکار عمومی و جوانان برای تبیین اهداف دشمن تاکید کرد و افزود : این منطقه و خانواده ها و جامعه را به آرامش دعوت کنند

وی شایعه آوردن تانک به سنندج را تکذیب کرد و گفت: «امروز در شبکه‌های معند و فضای مجازی شایعات و حرف‌هایی درباره وضعیت کشور و کشور شنیده می‌شود که اینطور نیست و تعداد مردمی که به خیابان‌ها ریخته‌اند زیاد است. حتی یک صدم جمعیت استان…

سردار حسینی اعلام کرد. در مقابل فضای روانی ایجاد شده در جامعه چه اقداماتی باید انجام دهیم تا یک ایرانی مسلمان، انقلابی، وطن پرست با وجود بی تفاوتی موجود در این شرایط وارد عمل شود؟ برخاستن، چشم صادق، گفتار صادق، عمل به موقع و عمل صادقانه مفید است.

وی با انتقاد از آتش زدن پرچم کشور توسط اغتشاشگران، گفت: آتش زدن پرچم ملی حمله به نماد و قدرت ملی کشور است، انگلیس یا عربستان پرچم خود را آتش نزنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان نقش رسانه ها را در مقابله با جنگ روانی دشمن بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: در این راستا به دلیل عدم موفقیت در مقابله با جنگ روانی دشمن، باید در این زمینه تلاش کنیم. «رسانه ها می توانند با یک جمله کوتاه بر جامعه تأثیر بگذارند. ، تصویر و گزارش».

وی با تاکید بر همفکری برای حل مشکلات و آگاه سازی جوانان یادآور شد. «اگر بتوانیم»، دشمنان از این «ما» ملت ایران می ترسند و درصدد ایجاد تفرقه در کشور و تجزیه کشور هستند، اما نه. دیوار مستحکم مردم آگاه ما شکست خواهند خورد.

انتهای پیام