استان ها

شهرداری سنندج 148 میلیارد تومان بدهی دارد

سرگرمی برای همه/ کردستان: رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: در حال حاضر 148 میلیارد تومان شهرداری سنندج بدهکار است.

فرزاد زارعین امروز (اول آبان) در نشستی با حضور یکی از نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در خصوص مشکلات استان کردستان گفت. وضعیت ویژه و بقیه کارکنان هنوز وضعیت استخدامی آنها مشخص نیست، آویج باید وضعیت این افراد مشخص شود.

وی از سید مهدی فرشادان برای تغییر وضعیت شهرداری به صورت قراردادی یا قراردادی برای حل مشکل کارکنان شهرداری از شرکت اجازه گرفت ، وی آن را در دستور کار قرار داد.

زارعی با اشاره به اینکه سنندج الگویی برای سایر مناطق کردنشین است ، افزود. وی می‌گوید: «با توجه به اهمیت شهر سنندج در مناطق کردنشین، می‌خواهد شهر سنندج از نظر منظر شهری، مثلاً برای سایر مناطق، شایسته گردشگری، سیما باشد. «اما متاسفانه بودجه شهرداری جوابگوی نیاز مردم نیست، باید نگاه بهتری به شهر سنندج داشته باشیم.

وی خواستار توجه ویژه به وضعیت شهر سنندج شد.

زارعی در شهر سنندج فرار کرد و افزود: وی ادامه داد: این عنوان نیاز به زیرساخت های لازم دارد، ما در ایجاد زیرساخت ها با مشکلات زیادی مواجه هستیم، بنابراین باید در این زمینه هر کاری که ممکن است انجام دهیم، زیرا اگر در این زمینه نتوانیم. اگر قدم برداریم این برند از سنندج گرفته می شود.

وی گفت: پیمانکاران بازوی اجرایی شهرداری هستند، پیمانکاران در حال حاضر دچار مشکل هستند چرا که اوراق قرضه بلندمدت به هیچ وجه در اختیار پیمانکاران قرار نمی گیرد.

زارعی خواستار افزایش سهمیه قیر برای شهر سنندج شد و خاطرنشان کرد: بسیاری از خیابان های استان قدیمی و نیازمند بازسازی هستند، بنابراین در تعیین سهمیه قیر باید به دولت توجه ویژه شود.

انتهای پیام: