استان ها

هیأت صلح روستای صلوات آباد سنندج افتتاح شد

شورای صلح روستای سلوات آباد سنندج افتتاح شد

معاون حل منازعات استان کردستان در این جلسه اعلام کرد: گسترش و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه یکی از مهمترین وظایف و رسالت های یاوران صلح است.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از کردستان. شورای صلح این روستا با حضور معاونت حل منازعات استانداری کردستان و معاونین صلح روستای سالوات آباد سنندج افتتاح شد.

بهادر اسدی معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان در این مراسم اعلام کرد: «در راستای اهداف ستاد صبری و دستورالعمل مشارکت مردمی، مشارکت افراد مورد اعتماد محلی و ایجاد صلح و آشتی که همیشه یکی است. روش های قضایی جایگزین، این کمیسیون های صلح در ایالت افتتاح خواهد شد.

اسدی افزود: روستای صلوات آباد با جمعیتی بالغ بر 4000 نفر و بافت فرهنگی خاص، پتانسیل بالایی برای سازش دارد و مددجویان صلح در این روستا می توانند از ظرفیت و پایگاه اجتماعی و نفوذ کلام خود برای جلوگیری از حوادث استفاده کنند. ورود به سیستم قضایی

معاون حل اختلاف استان کردستان تاکید کرد. از زمان تأسیس هیئت های صلح در ایالت، پرونده های مختلفی مانند اختلافات ملکی، اختلافات خانوادگی، قتل، اختلافات طایفه ای و غیره با همکاری و همکاری اعضا حل و فصل شده است. شورای حل اختلاف و ستاد صبری و افتتاح این هیئت ها در استان کردستان ادامه دارد.

در پایان این مراسم اعضای کمیته صلح روستای صلوات آباد اعلامیه افتخاری کمک صلح خود را از دست معاونت حل منازعات استان کردستان دریافت کردند.

لازم به ذکر است روستای سالوات آباد در 5 کیلومتری جاده سنندج به همدان قرار دارد.

انتهای پیام/





آیا این خبر کمکی کرد؟

بر اساس نتیجه 0: رای دادن به و 0: رای مخالف