استان ها

مشکل آب‌های سطحی منطقه اسماعیل‌آباد مشهد تا پایان سال برطرف خواهد شد

سرگرمی برای همه/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت:برای جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه اسماعیل‌آباد توافقی با شهرداری صورت گرفت که تا پایان سال این مشکل برطرف خواهد شد.

محسن داوری در گفت‌وگو با سرگرمی برای همه در خصوص بازدید امروز استاندار خراسان رضوی، سرپرست شهرداری مشهد و چند تن از مدیران کل ادارات استان از برخی پروژه‌های عمرانی منطقه اسماعیل‌آباد و حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: امروز بازدیدی از حر عاملی و اسماعیل‌آباد مورد انجام و در اولین اقدام از مدرسه‌ای در حال ساخت واقع در حاشیه شهر بازدید و موانع ساخت آن برطرف شد. این مدرسه ۹ کلاسه در اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در ادامه این بازدیدها با توجه به مشکلات رفت‌وآمد مردم منطقه اسماعیل‌آباد، پل شهید اشکذری افتتاح شد تا بسیاری از مشکلات مردم این منطقه در این زمینه حل شود.

فرماندار مشهد تصریح کرد: با توجه به کم بودن امکانات شهری در منطقه اسماعیل‌آباد، یک پارک خطی در این منطقه کلنگ‌زنی شد. همچنین مردم این منطقه مشکلاتی در زمینه آب‌های سطح داشتند که برای جمع‌آوری آن توافقی با شهرداری صورت گرفت و تا پایان سال این مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

داوری اضافه کرد: در ادامه این بازدیدها با یک خانواده نیازمند دیدار شد و مشکلات این خانواده مورد ارزیابی قرار گرفت و کمیته امداد و بهزیستی مکلف شدند تا مشکلات این خانواده را برطرف کنند. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین جهت اشتغال‌زایی برای بانوان منطقه اسماعیل‌آباد مقرر شد که دو واحد صنفی برخی از این افراد را آموزش و مواد اولیه جهت تولید در اختیار آن‌ها قرار داده و تولیدات را از آن‌ها خریداری کنند.

معاون استاندار و فرماندار مشهد ادامه داد: در پایان این بازدید استاندار خراسان رضوی و برخی مدیران کل ادارات استان در یکی از مساجد اسماعیل‌آباد با مردم چهره به چهره دیدار کرده و دستورات لازم جهت رفع برخی از مشکلات این افراد صادر شد.

انتهای پیام