اجتماعی

«حاشیه مشهد» منطقه هدف بنیاد مستضعفان می‌شود

رئیس “صندوق بینوایان” در دیدار با مسئولان استانداری خراسان رضوی در مشهد مقدس ، از ورود این صندوق به مراحل ساماندهی حومه مشهد خبر داد. بگیر

بر اساس بیانیه ای از روابط عمومی بنیاد ناامن سرگرمی برای همه ، سید پرویز فتاح در جلسه بررسی اوضاع در حومه مشهد مقدس با اشاره به بازدید میدانی خود از حومه مشهد در روز پنجشنبه ، گفت: من در حومه مشهد بودم و اقدامات انجام شده در این مناطق را از نزدیک مشاهده می کردم. اما علی رغم تلاش هایی که در این زمینه ها برای بهبود اوضاع انجام شده است ، هنوز تلاش های دستگاه های مختلف باقی مانده است.

رئیس صندوق مذکور ادامه داد. “ما ، همه مسئولان ، با نگاهی به مسئله مردم حومه ، باید به این واقعیت توجه كنیم كه مردم آن مناطق گرچه در حومه شهر واقع شده اند ، اما مردم شریف و عزیزی هستند كه امام خمینی (ره) را صاحبان اصلی این انقلاب می دانستند. مردم این افراد همیشه در طول 8 سال پیروزی انقلاب و دفاع مقدس همیشه در میدان حضور داشتند. بنابراین ، باید بدانیم که ساکنان این مناطق ، در واقع متن اصلی سیستم هستند: انقلاب.

فتاح گفت: متأسفانه در ارائه خدمات به این عزیزان نقاط ضعفی وجود دارد. – امروز صبح با تعدادی از ساکنان این حومه صحبت کردم ، آنها انتظارات خود را بیان کردند. اما باید بدانیم که انتظارات این افراد از سیستم յան از مسئولان آنقدر زیاد نیست که کشور نتواند آنها را برآورده کند.

رئیس “صندوق ناامن” با اشاره به اینکه “کمبود زمین” در آن مناطق یکی از نیازهای اصلی توسعه خدمات به ساکنان حومه مشهد مقدس است ، افزود: آستانه برای استفاده از این سرزمین ها برای توسعه خدمات انسانی ایجاد شده است.

وی با اعلام آمادگی صندوق فقر برای واگذاری برخی از قطعات زمین در این مناطق ، گفت: در جلسه امروز كه با حضور همه مسئولان درگیر ساماندهی وضعیت حومه مشهد برگزار شد ، اعلام كردیم كه صندوق فقر برای برخی از زمین ها آماده است. در حومه شهر ، مجاز است مناطق این مناطق را برای خدمت به ساکنان این مناطق واگذار کند ، تا این برنامه را برای آنها فراهم کند.

فتاح افزود. “ما همچنین پیشنهاد کردیم که در برنامه جامع ساماندهی حومه شهر مشهد ، نقش صندوق فقر در نظر گرفته شود. بر این اساس ، صندوق فقر تصمیم گرفت از حومه مشهد به عنوان منطقه هدف خود در ساماندهی این مناطق استفاده کند.” یادداشت بردار

رئیس صندوق فقیر با اشاره به سرمایه گذاری صندوق فقیر در استان خراسان رضوی ، گفت: صندوق بینوایان در پروژه های صنعتی ، کشاورزی ، تولیدی ، توسعه ای و غیره سرمایه گذاری کرده است که بزرگترین آنها پروژه ساخت کارخانه کنسانتره است. سنگ آهن در معدن سنگان خوافی است که برای ساخت آن حدود 2500 تا 3000 میلیارد درام سرمایه گذاری شده است ، امروز بیش از 86 درصد رشد فیزیکی دارد و امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال افتتاح شود.

او اضافه کرد. “علاوه بر این سرمایه گذاری ها ، صندوق ناامن گام های قابل توجهی را نیز برای اجرای پروژه مواسات در استان خراسان رضوی برداشته است. از زمان آغاز به کار آن ، کرونا تقریبا 93 میلیارد درام برای حمایت از افراد آسیب پذیر و آسیب پذیر در نظر گرفته است.” این کمک ها از طریق کمیته امداد ، بهزیستی ، سپاه ، بسیج ، گروه های جهادی و افراد در این ایالت توزیع شد.

فتاح اشاره کرد. “در این سفر ، صندوق ناامنی فقیر استان خراسان رضوی یک بسته زندگی 500،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000،000 بررسی کرد. این بسته های بازنشستگی در حال حاضر در حال توزیع است.

انتهای پیام: