استان ها

جواد قناعت:نگاه ویژه بنیاد مستضعفان به استان جای تشکر دارد

بر اساس گزارش ها برن از خراسان جنوبی؛ این را دکتر کنات در دیدار با رئیس بنیاد سرکوبگران اعلام کرد انقلاب اسلامی کشور با: نماینده ولی فقیه در استان و: ائمه بیرجند گفت: این سفر که مصادف با سالگرد تأسیس بنیاد سرکوب‌شدگان الفطر بایرام است، قطعاً مایه خیر و برکت برای کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: با تایید آقای فتاح در بنیاد مستضعفان شاهد مجموعه جدیدی از حرکت های جهادی، بسیجی هستیم.
به گفته وی؛ رویکرد بنیاد گروه آسیب پذیر، توجه ویژه به این گونه مناطق آسیب پذیر است خراسان جنوبی E.
استاندار اعلام کرد. انقلاب بنیاد اسلامی و مسکن: انقلاب اسلامی 20 هزار آپارتمان برای محرومان در سراسر کشور ساخته می شود.
دکتر کنات خاطرنشان کرد. بسیاری از ایالت ها برای اجرای این برنامه به دنبال مرحله آزمایشی بودند، اما به لطف آقای فتاح، خراسان جنوبی به عنوان فاز آزمایشی انتخاب شد.»
وی تاکید کرد: فردا طی مراسمی که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جناب آقای فتاح و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیکزاد برگزار می شود، فعالیت های اجرایی این پروژه انجام خواهد شد. شروع. در کشور تمرکز بر خراسان جنوبی باشد.»
استاندار برنامه های سفر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان را تشریح کرد. و به شهر درمیان باز خواهند گشت.
دکتر کنات با اشاره به محرومیت خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان ها ادامه داد. فردا با حضور مدیران مناطق، تدوین برنامه های محرومیت زدایی از سرمایه گذاری های صندوق در خراسان جنوبی بررسی می شود. .
وی تاکید کرد. نتیجه این جلسه را در پایان خدمت و برنامه سفر دو روزه آقای فتاح مخابره کنیم. صاحبان رسانه اطلاعات لازم در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام:

بیشتر بخوانید:


ارز ورودی است

روزنامه نگار

مرضیه شهریاری

با دوستانتان به اشتراک بگذارید.