استان ها

فتاح: بنیاد مستضعفان نمی‌تواند جای دولت را بگیرد

سرگرمی برای همه/ چهمحال و بختیاری رئیس صندوق ناامن گفت. «مسئولان چهارمحال و بختیاری از وحدت بالایی برخوردارند، بنابراین با حمایت می توانند کارهای بزرگی انجام دهند، صندوق ناامنان نمی تواند جای دولت را بگیرد.

سید پرویز فتاح فتاح بهمن ماه در نشست تخصصی مسئولان منطقه و شهرستان با رئیس صندوق ناامنان شهرستان بروجن، خدمت به مردم را کار بسیار ارزشمندی دانست. اگر کسی فرصت دارد خدمت کند. مردم آن را انجام می دهند این کار را انجام ندهید، فرصت را از دست بدهید.

رئیس صندوق مستضعفین افزود: امام خمینی (ره) آمده است تا رسالت ها را احیا کند، انقلاب انقلابی جاودانه است، اگر همه پای ارزش ها ایستاده ایم، مردم باید در زمان قبولی برای حل مشکلات در جای خود باشند. شرایط اخلاقی و روانی مسئولان باید همینطور باشد، آغاز انقلاب باشید، باید از مسیر اشتباه برگردیم.

وی تاکید کرد: اگر ایمان همراه با عمل صالح باشد، می توان قدم های خوبی برداشت، مومن نباید به شعار دادن اکتفا کند، مسئولان باید همیشه به حساب مردم و خدا باشند، بیت المال را هدر ندهید.

فتاح ادامه داد. مسئولان چهارمال و بختیاری از همبستگی بالایی برخوردارند، بنابراین با حمایت می توانند کارهای بزرگی انجام دهند، صندوق سرکوب نمی تواند جایگزین دولت شود، یک نهاد انقلابی است، برای محرومیت زدایی با دولت همکاری می کند.

رئیس صندوق ناامن گفت. می توان بسته های زندگی را برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در نظر گرفت، چرا که می توان برای کمک به اقشار آسیب پذیر، صندوق حمایت از اقشار آسیب پذیر را افزایش داد، مسکن دو معلول و سایر ساختارهای حمایتی را تامین کرد. «

وی در پایان تاکید کرد: مطالبات صندوق سرکوب باید در حیطه وظایف این ساختار باشد، تلاش می کنیم به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام: