استان ها

تاکید معاون سیاسی استاندار بر رفع مشکلات پایانه بار خرم آباد

به گزارش سرگرمی برای همه لرستان، دکتر بهرام ستاری با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به فعالان حوزه حمل و نقل کشور گفت:

وی در بازدید از پایانه حمل و نقل بار خرم آباد تصریح کرد. هدف از بازدید، آشنایی با نوع سرویس و رفع مشکلاتی است که در صورت عدم انجام آنها موانع امنیتی ایجاد می کند.

ستاری گفت. شرکت های متعددی در زمینه حمل و نقل بار در استان خدمات تخصصی ارائه می دهند که مهم ترین آنها در پایانه بار خرم آباد فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: سالانه بیش از پنج و نیم میلیون تن بار وجود دارد و سال هاست که بخش قابل توجهی از خانواده های استان نان کسب می کنند که باید نیاز آنها را تامین کنیم.

اشاره کرد. ایالت لرستان شریان حیاتی برای هفت استان بنادر کشور است که یکی از ویژگی های مهم حمل و نقل لرستان است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مشکلات پایانه بار با همکاری زیرمجموعه های خدمات رسان رفع می شود. تجهیز محوطه ترمینال با ایجاد شرایط مطلوب، فرصتی عالی برای حمل و نقل به لرستان است که منجر به درگیری رانندگان در نقاط مختلف می شود. کشور.

معاون استاندار گفت. دستگاه های اجرایی منطقه برای رفع مشکلات پایانه های بار اهتمام ورزند که گامی موثر و قابل قبول در راستای توسعه حمل و نقل جاده ای لرستان است.

بهرام ستاری در پایان بازدید از پایانه بار افزود: شرکت برق منطقه برای افزایش روشنایی با مدیریت راهداری منطقه و همچنین پایانه انتقال ترانس برق و شهرداری خرم آباد برای تامین سطل زباله همکاری کند.

وی همچنین از بهره برداری از دوربین های نظارت تصویری، نصب کپسول های آتش نشانی برای جلوگیری از بروز حوادث ضروری خبر داد. کپسول های اتش نشانی

در این دیدار عباس شرف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در سخنانی به بررسی کارهای انجام شده در جریان سیل لرستان و همچنین وضعیت پایانه باری خرم آباد، شرکت های حمل و نقل منطقه و همچنین وضعیت پایانه باری خرم آباد پرداخت. به عنوان موانع مشکلات در این زمینه

لازم به ذکر است در پایان این رایزنی پروتکلی تنظیم و مقرر شد ظرف مدت بیست روز وظایف محوله به دستگاه های اجرایی اجرایی شود.

48: