استان ها

مساجد مرکز ثقل فعالیت های اجتماعی،مذهبی، اقتصادی و سیاسی هستند

وی گفت: گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، ارزیابی رویدادهای کشوری منتخب منطقه که با حضور مسئولان استانی در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در این مراسم از سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، ارزیابی و ارزیابی رویدادهای کشوری منتخب منطقه انجام شد. امام جمعه خرم آباد. پیروی از شبیخون فرهنگی مقام معظم رهبری با هدف جذب جوانان، نوجوانان، مساجد، آمادگی، جذب نیرو برای انقلاب اسلامی و همچنین مقابله با تهاجم فرهنگی..

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مسجد دژ اسلام است، افزود: مسجد فرصت تعالی است، تأثیر مسجد بر افکار کودکان و نوجوانان کاملاً ثابت شده است».

وی با بیان اینکه کشف و شکوفایی استعدادهای کودکان، جوانان و نوجوانان از برنامه های مهم کانون های مساجد است، گفت: کانون های مساجد امن ترین مکان برای تربیت صحیح جوانان هستند.

فتاء گفت: مساجد مرکز ثقل فعالیت های اجتماعی، مذهبی، اقتصادی و سیاسی هستند که روحیه مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری را در جامعه بالا می برد. مساجد زمینه ساز تقویت آموزه های دینی، کاهش آسیب ها و ناهنجاری ها هستند که باید از آنها پرهیز کرد.

«مدیرکل نهاد رهبری فرهنگ اسلامی لرستان» سپس اعلام کرد.

وی با اشاره به حجم «کانون‌های فرهنگی هنری» مساجد در مناطق شهری و روستایی افزود: کانون های مساجد ظرفیت بزرگ فرهنگی و هنری در حوزه روستاهای عشایری است.

فتا افزود. باید به تقویت برنامه های فرهنگی هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق روستایی و عشایری توجه بیشتری شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی لرستان سپس با بیان اینکه باید از ظرفیت گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ارتقای فعالیت های فرهنگی و هنری استفاده شود، خاطرنشان کرد: هدف گذاری فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد می تواند بستری برای ارتقای فرهنگی جامعه باشد.

فتایی با اشاره به اینکه 428 مرکز در شهرها و روستاهای استان لرستان وجود دارد، گفت: بیش از 27 هزار نفر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان عضویت دارند.

مدیر کل فرهنگ اسلامی لرستان با اشاره به برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری و فرهنگی مساجد لرستان گفت:

وی با تاکید بر لزوم تقویت وحدت و همدلی در بین فعالان مساجد، افزود: منجر به رشد معنوی مسجد و جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به خانه امن شود.»

48: