استان ها

سفر مدیر کل دفتر امور استانهای وزارت ارشاد به خرم آباد

به گزارش سرگرمی برای همه لرستان، مهدی رمضان چابک رئیس دفتر فرهنگ و رهبری اسلامی لرستان، هماهنگ کننده منطقه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مدیرکل، معاونان و روسا تشکیل جلسه داد. کارشناس کارشناسان ستاد شهید حیدریان.

در ابتدای این دیدار منصور احمدی ضمن خیرمقدم به مهدی رمضان چابک گفت: «همانطور که مقام معظم رهبری در مورد جنگ لرستان فرمودند. نمونه آن خدمت پاسداران فرهنگ لرستان است.

مدیرکل فرهنگ اسلامی و نهاد رهبری استان لرستان گفت: بدنه متخصص ما بسیار متفکر و پر انرژی است و سطح پایین حقوق نشان دهنده خدمات آنها نیست.

او ادامه داد. وی ادامه داد: ارتقای سطح مدیریت منطقه از سه به دو نیاز کلی کارکنان ما است که از مسئولان وزارتخانه انتظار داریم در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

احمدی در پایان با بیان اینکه زیست بوم لرستان همه ما را شجاعانه پرورش داده است، افزود: همین شجاعت در مورد مردم، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود».

مدیرکل دفتر هماهنگی منطقه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این نشست گفت: در مدیریت منطقه ای.”

چابک مهدی رمضان افزود. وی افزود: خوشبختانه این وزارتخانه وضعیت مناطق را به خوبی درک می کند، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان یکی از دغدغه های اصلی یک مقام ارشد وزارتخانه، معاونان و روسای قوا است. وزارت.”

وی گفت: تحقق عدالت فرهنگی یکی از اولویت های ماست. و اینها فرصت های مناطق هستند.

مدیرکل دفتر هماهنگی منطقه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد. جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری، با هر اقدامی که به حیثیت نظام و انقلاب لطمه بزند، مخالفت خواهیم کرد.

در این جلسه تعدادی از همکاران به نمایندگی از کارکنان به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

48: