فرهنگ و هنر

مقتدایی: وزارت خانه های ارشاد و راه مشکل مسکن خبرنگاران را حل کنند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع اجاره مسکن برای روزنامه نگاران گفت: وزارتخانه های راه ، شهرسازی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی باید اختلافات خود را درباره مسکن حل کنند. مشکل خبرنگاران

عباس مقتدا در مصاحبه با سرگرمی برای همه گفت: این در حالی است که روزنامه نگاران کشورمان هنگام بحث در مورد مسکن و اجاره با حداقل درآمد نیز مشکل دارند.

وی با اشاره به بحث تهیه مسکن و اجاره روزنامه نگاران گفت: خبرنگاران سعی می کنند 24 ساعت شبانه روز مردم را آگاه کنند. وی گفت: “سال گذشته ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که یک برنامه مسکن برای خبرنگاران را دنبال می کند.” اظهار داشت که هیچ صحبتی نشده است در این زمینه انجام شده است و برنامه ای ندارد.

نماینده اصفهان ادامه داد. اختلاف بین راه ها و وزارتخانه های فرهنگ باید در اسرع وقت حل شود و روزنامه نگاران نباید تحت فشار این اختلافات قرار بگیرند. این مسئله باید در همان سال حل می شد. جای تردید است که چرا تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. البته ما با امضاهای جمعی از شرکای خود به وزیران راه ، شهرسازی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی هشدار داده ایم که باید در اسرع وقت به مسکن خبرنگاران رسیدگی شود و این اختلافات بین دو وزارتخانه متوقف شود

او افزود. “مطمئناً ، اگر همت در هر دو طرف بود ، مشکلات مسکن برخی روزنامه نگاران همزمان و در قالب همان برنامه ملی مسکن حل می شد.” اگر در روزهای آینده پاسخ قانع کننده ای از وزیران راه و ارشاد دریافت نکنیم ، قطعاً از ابزار سوال دو وزیر متبوع به همراه همکارانمان در مجلس استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان به مقتدا گفت که لایه های مختلف تحت فشار اقتصادی هستند و افزود: “همانطور که وزیر تعاون باید به مسئله مسکن کارمندان رسیدگی کند ، وزیر ارشاد نیز باید به مسکن خبرنگاران رسیدگی کند.”

انتهای پیام: