عمومی

کاندیدای ریاست جمهوری و حل ١٠٠ درصدی مشکل مسکن

چند سال پس از شروع کار ساخت و ساز روی هر یک از مدل ها ، ما فقط نارضایتی ، بو و غیره را در همان رسانه ها مشاهده می کنیم ، فقط در زبان ، مطالعه عمیق ، در ساخت آنها. من نمی دانم این وضعیت تا چه مدت می تواند دوام داشته باشد. بسیاری از کشورها این مشکل را برطرف یا به حداقل رسانده اند. چرا ما نمی توانیم آنقدر داستان داشته باشیم که بحث در اینجا ، برای شخصی که می خواهد آن را حل کند ، درباره راز حل مسئله صحبت کند ، مطمئناً نمی تواند خیلی جالب باشد.

روز انتخابات است ، از هر یک از نامزدهای افتخاری برنامه ای برای حل این مشکل ارائه می شود. من به عنوان یک مهندس ، با دقت مطالعه می کنم ، هیچ یک از آنها قابل اجرا نیست ، البته مقاصد خوب است ، اما محقق نمی شوند. مردم اطلاعات نادرستی به این نامزدها می دهند که حداقل در دوره بعدی برای آنها بسیار گران تمام خواهد شد. سرانجام ، کلمه حقیقت باید در جامعه منعکس شود ، تا بگوید حداقل پایان اختلاف است.
تاکنون اشتباهات زیادی در این گروه انجام شده است ، و این نیاز مبرم کشور همچنان ثابت مانده است ، همه مورد مطالعه قرار گرفته و کشف شده است. فقط عزم جدی ، تفویض اختیارات کامل ، البته با کنترل کامل و کنترل ، تهیه زمین رایگان یا با قیمت بسیار پایین در کنار هر شهری که آپارتمان بیشتری داشته باشد ، با هر وزیر یا رئیس جمهور قابل حل است. همانطور که در عنوان گفتم ، بله ، 9٪ محلول است. و درود بر او که رهبری را دنبال می کند.

* استاد نمونه کشور در زمینه مهندسی سازه ، مدیریت بحران زلزله و پایداری و مدیریت بحران در ایران