استان ها

رئیس کل دادگستری همدان: سرلوحه دستگاه قضایی، مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش خبرگزاری آنلاین همام؛ دکتر محمدرضا عدالتخان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دادگاه در کبودر آهان که با نام سردار رشید اسلام ، جنرال شهید قاسم سلیمانی تزئین شده است ، گفت.

دادستان کل منطقه با اشاره به اینکه هر شهید محترم با توجه به سطح و اخلاص مبارزه خود ، هر درجه و عنوانی را نزد خدا دارد ، افزود: ائمه اطهار (ع) به درجه رفیع شهادت رسیدند ، اما همه این اشراف به ما سفارش کردند که عزاداری امام حسین (ع) را انجام دهیم ، زیرا صفوف و اثربخشی شهدا متفاوت است.

سردار دلا فارغ التحصیل مدرسه امام خمینی (ره) انقلاب ، با اخلاص خود صاحب این مدرسه شد

دکتر عدالتخان اشاره کرد. “شهید سلیمانی علی رغم اینکه امنیت پایدار برای ایران اسلامی ایجاد کرده است ، برای ما مهمتر است زیرا مدرسه ای به نام مدرسه سلیمان تأسیس کرده است.

او اضافه کرد. خود سلیمانی فارغ التحصیل مکتب امام (ره) و رهبر انقلاب (مدظله العالی) بود و امروز این دانش آموز بزرگ امام زمان انقلاب ، از طریق نیت های فراوان و اخلاص مبارزه ، صاحب این مدرسه شد.

وی با تأکید بر اینکه ما به عنوان دستگاه قضایی باید از این شهید والا الهام بگیریم ، گفت: بیایید با تأثیرگذاری بر او ، در یک مسیر درست حرکت کنیم.

دادستان کل همدان همچنین درباره اینکه چرا خود سلیمانی صاحب مدرسه شد ، صحبت کرد.

عادل الخان افزود. “این یک سنت الهی است که هر کس اعمال صالح را در راه خدا انجام دهد ، خدای متعال قلب او را به سمت او سوق می دهد و اگر ما در اعمال خود صادق باشیم و کارهای صالح انجام دهیم ، می توانیم در مدرسه آن شهید شاگرد شویم.” بیایید سردار سلیمان باشیم و مؤثر باشیم.

“صداقت در عمل ، کلید موفقیت سلیمان بود.”

وی گفت: کلید موفقیت سردار سلیمانی صداقت در عمل است. “این اخلاص واقعی در اقدامات سردار سلیمان منجر به این تدفین باشکوه در ایران اسلامی و عراق شد.”

دادستان کل استان همدان تأکید کرد. “هر عمل خدا عاقلانه است و شهادت سردار سلیمان در آن روزها تأثیر عمیقی در گسترش مکتب سلیمان در جبهه مقاومت داشت.”

عادل الخان افزود. “نام این شهید گرانقدر بار دیگر اعتبار خود را به دستگاه قضا داده و آن را برای ما روشن تر کرده است تا بتوانیم مسیر مدرسه مکتب شهید سلیمان را دنبال کنیم.”

او تأکید کرد “تحقق حقیقت ، ابطال مبارزات بی رحمانه و بی امان بدون چشم پوشی از آن و محرومیت از فشار و فساد ، اهداف مدرسه شهید سلیمان است که در نهایت به عدالت منتهی می شود.”

48