اجتماعی

راه شهید سلیمانی در مسیر اهداف جبهه مقاومت ادامه دارد

ISNA / گیلان: مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت. “راه شهید سلیمانی در راه رسیدن به اهداف جبهه مقاومت – مقاومت در برابر دشمنان تا ابد ادامه خواهد یافت ، انقلاب اسلامی نیز قویتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

مراسم بزرگداشت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار محمد علی حق بین از فرماندهان “جبهه مقاومت” در جوار مزار شهید گمنام با حضور فرماندهی آموزش دریایی بکرالعلوم (ع) ، کارکنان و خانواده ها برگزار شد.

سردار حق بین با یادآوری ایام سوگواری حضرت فاطمه آه اهرا (س) با اشاره به ایام شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: “دشمنان ما یک اشتباه بزرگ استراتژیک مرتکب شدند. زیرا آنها فکر می کردند که با شهادت خود می توانند نقشه های شیطانی خود را در منطقه انجام دهند.

اعلام کرد. وی گفت: “ایالات متحده به دلیل سخت کوشی در شهادت سردار سلیمانی جایی در خاورمیانه ندارد.” همه نقشه های وی یکی پس از دیگری از بین رفته است.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به قدرت IPIL تأکید کرد. “آمریکایی ها آنقدر به این گروه قدرت و آموزش داده اند که اخیراً از قدرت این گروه ترسیده اند. گروهی که مبارزه با آنها دشوار بود ، اما سردار سلیمان با اراده قوی در سواحل قدم زد و “نیروهای مقاومت را به جمع آوری نیرو در پشت سد تشویق کرد”.

همراه من ، شهید سلیمان ، از این شهید به عنوان سربازی شجاع و بی نظیر در جبهه های جنگ یاد کرد. “حاج قاسم همه را در تصمیم گیری های خود دخیل می کرد ، اما تصمیم او درست باقی ماند ، عملی بود.

وی ویژگی های ژنرال سلیمانی را اخلاص ، دینداری ، صبر ، مقاومت ، دمکراسی و دولت دانست و افزود: بابا

این فرمانده گیلانی مدافع حرم ، شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را هدیه ای از جانب خداوند متعال به مردم ایران دانست که موجب خیر و برکت برای نظام ، کشور خواهد بود ، افزود: با تشکر از خون پاک شهید سلیمانی.

وی متذکر شد. “با حفظ این وحدت و همبستگی در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری ، دشمنان خود را از خاورمیانه بیرون خواهیم برد.”

حق بین با تأکید بر اینکه امروز باید به رهبری برگردیم ، افزود. دشمن در همه زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، به ویژه فرهنگی با ما در جنگ است.

وی ادامه داد ، وی خروج ایالات متحده از منطقه را یک پیروزی بزرگ دانست. “همه ما باید با وحدت ، قدرت و دلسوزی پشت سر رهبری بایستیم و کسانی که می خواهند مردم را بترسانند باید بدانند که آنها دشمن هستند.”

رئیس اداره آموزش رزمی تخصصی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه انتقام خون سردار سلیمانی قطعاً از آنها گرفته می شود ، خاطرنشان کرد: و ما سردار سلیمانی را می گیریم ، در زمین پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در صحنه نظامی دشمن نمی تواند علیه ما اقدامی انجام دهد ، افزود: “متولیان حوزه فرهنگی باید بیش از گذشته کار کنند ، زیرا دشمن در این زمینه برنامه ای در ذهن و روح جوانان ما دارد. ما باید هوشیار باشیم.”

انتهای پیام: