حوادث

کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و آمار بستری از اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی

مسئول پایگاه پشتیبانی برنامه شهید سلیمان گفت. یکی دیگر از اهداف برنامه شهید سلیمان کاهش تعداد بیماران بستری در بیمارستان بستری شده با بیماریهای قلبی عروقی است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، دکتر پیرحسین کولیوند ، مسئول پایگاه پشتیبانی برنامه “شهید سلیمان” امروز طی کنفرانس ویدیویی با روسای مراکز اورژانس در سراسر کشور گفت: می شود

او اضافه کرد. همه دستگاه ها از تمام قابلیت های خود برای اجرای این طرح استفاده کرده اند و بیشتر هتل ها و مهمانسراها برای اسکان بیماران در اختیار ما قرار گرفته است.

مسئول پایگاه پشتیبانی برنامه “شهید سلیمان” اشاره کرد.

دکتر کولیوند ادامه داد. وی افزود: در مراكز بهداشتی علاوه بر اسكان بیماران ، از جمله كنترل بیماری توسط پزشك نیز خدمات ارائه می دهیم. اگر بیماران در طول اقامت خود مشکلی داشته باشند ، سریعاً به بیمارستان منتقل می شوند. در مراکز بهداشتی فقط کار قرنطینه انجام می شود.

او اضافه کرد. “همه مراکز بهداشتی به بیماران خدمات ارائه می دهند ، حتی کلینیک های مساجد خدمات بهداشتی را به مردم و بیماران ارائه می دهند.” هزینه این پروژه از شهری به شهر دیگر متفاوت است و جمعیت منطقه ای از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است ، اما به طور کلی مردم هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند.

رئیس پایگاه پشتیبانی پروژه شهید سلیمان افزود. “معاینات پزشکی در مراکز بهداشتی ، کار درمانی طبق دستورالعمل انجام می شود ، حتی لیست غذاها بر اساس رژیم غذایی متخصصان تغذیه است.”

طبق گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور ، وی ادامه داد. ما بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی را شناسایی و جداسازی می کنیم. یکی از اهداف این برنامه سخت گیری در دستورالعمل ها ، فرهنگ سازی ، آموزش و محافظت از گروه های آسیب پذیر مانند مادران باردار است.

دکتر کولیوند گفت. وی افزود: “هدف دیگر برنامه شهید سلیمان کاهش تعداد بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی و بستری در بیمارستان است.”

انتهای پیام: