علمی و پزشکی

کاهش ۳۲ درصدی آمار مرگ و میر کرونا در تهران

فرمانده قرارگاه عروسی در کلانشهر تهران از کاهش 32 درصدی مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی عروقی تهران خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، دکتر علیرضا زالی در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت. در 24 ساعت گذشته ، 165 بیمار در بخش های عادی بیمارستانهای استان تهران بستری بوده اند که نسبت به روز قبل 1.5 درصد کمتر است و 61 بیمار در بخش های ویژه بستری شده اند. از روز گذشته اختلاف آماری معنی داری مشاهده نشده است.

وی گفت: 292 بیمار از کلیه بیمارستان های تهران مرخص شده اند که در مقایسه با روز قبل 32 درصد از مرگ و میر ناشی از بیماری عروق کرونا ویروس قلب کاسته است.

زالی با اشاره به کاهش آمارهای اخیر ، مقایسه رفتار خوب شهروندان تهرانی را که مطابق با اصول بهداشت شخصی ، به سوابق مراقبت های بهداشتی ، به ویژه بیماریهای کم خطر ، سالخورده یا زیربنایی در شهر توجه می کنند ، ذکر کرد. آنها به این نتیجه دست یافته اند و با ادامه این کار می توانند نقش ارزشمند و قابل توجهی در حفظ وضع موجود ایفا کنند.

وی گفت: برای دستیابی به نتایج بهتر ، برای ادامه روند کاهش آمار و جلوگیری از تغییر در رشد آمار ، لازم است افراد و شهروندان مواردی را در نظر بگیرند که باعث کاهش شیوع بیماری و آمار بیماران بستری می شود.

فرمانده قرارگاه مبارزه با فساد در کلانشهر تهران گفت: هنوز نگرانی هایی وجود دارد و هیچ مدرک علمی یا اساسی مبنی بر تضعیف کرونا ویروس وجود ندارد.

زالی با اشاره به اینکه حفظ بهداشت شخصی و ماندن در خانه به عنوان افراد پرخطر به عنوان دو عامل اصلی کاهش آمار در روزهای اخیر افزود: حوادث می تواند تعداد مراجعان در بیمارستان ها را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل اپیدمیولوژی و آسیب های خطرناک تحمل این بیماری است و فکر می کنیم این بیماری تحت کنترل است و افزود: “ما می دانیم که مردم از این محدودیت ها خسته شده اند ، اما آنها باید بدانند که زندگی آنها ، سلامتی آنها ، فرزندانشان است. این بستگی به این محدودیت های بهداشتی و پروتکل ها دارد.”

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، فرمانده قرارگاه تاج گذاری کلانشهر تهران در پایان گفت: حتماً بهداشت شخصی خوب را حفظ کنید ، به سوابق بهداشتی توجه کنید و به ویژه از پیاده روی های غیر ضروری خودداری کنید.

انتهای پیام