عمومی

مس رفسنجان در شرایط نرمال و مطلوب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد ربیع عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت.

او اضافه کرد. تیم فولاد در چند هفته گذشته در شرایط خوبی قرار دارد، اضافه شدن خوبی که در نیم فصل اتفاق افتاد. تیم ما هم در شرایط عادی و مطلوب خود قرار دارد، می تواند برای فردا بازی خوبی را امیدوار کند. ما میدانیم. هر دو تیم به خوبی یکدیگر را می شناسند. انشاءالله فردا با ارائه برنامه مان دست پر از زمین برداریم.

ربیعی در خصوص بازیکنانی که از بازی فردا محروم شدند و مصدوم شدند گفت. بازیکن محروم نداریم اما یکی دو مصدوم داریم که حدود دو یا سه روز است. علیاری او توانست به تمرینات برگردد و در صورت نیاز می توانستیم در طول بازی از او استفاده کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که برخی تیم ها برای ارائه فوتبال زیبای تماشاگران تنها به دنبال سه امتیاز بودند اما مس رفسنجان یکی از تیم هایی بود که علاوه بر فوتبال زیبا توانست سه امتیاز را نیز به دست آورد. او گفت که در بسیاری از بازی ها امتیاز گرفته است. اگر منتقدان فوتبال مردم از عملکرد تیم مس رفسنجان خوششان می آمد جای بسی خوشحالی بود اما نوع و سبک بازی هر تیمی برای تیم قابل احترام و قابل توجه است. تیم و مربی او، من آن را نقد نمی دانم، در فوتبال هر تیمی احترام لازم را قائل است، اما هر مربی برنامه و ایده خودش را دارد که چه بازی می کند قابل احترام است.

“من به خوبی درباره نحوه انجام کارها قضاوت نمی کنم. باید بتوانم کارم، ایده هایم را برای تیمم انجام دهم، فکر می کنم کاری را که برای فسنجان داریم انجام دهیم. “بازی تیم مس و ادامه.” اشکالاتی دارد، باید بتوانیم برخی از کاستی هایی را که در طول بازی داریم در زمانی که فرصت داریم اصلاح کنیم، بنابراین اگر بخواهم در مورد سوال شما چیز خاصی بگویم، یاد گرفتم. به تمام سبک ها و ایده های فوتبال در فوتبال احترام بگذارید.