عمومی

منتظر سورپرایزهای زیادی در جام جهانی قطر باشید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ایوان دانیلیان وی صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که ارزیابی خود از کیفیت فوتبال ایران چیست، گفت: ایران لیگ برتر خوب، پویا و پرنشاطی دارد که تیم ها در آن بازی بسیار سختی دارند اما لیگ ایران ضعیف است. از نظر سازماندهی نسبت به لیگ های اروپایی …

وی در خصوص کیفیت بازیکنان ایرانی توضیح داد. بازیکنان ایرانی تکنیک دارند اما باید در تاکتیک و کار تیمی پیشرفت کنند. همه ما اینجا هستیم تا از این تکنیک های فردی به عنوان یک تیم استفاده کنیم و برای انجام این کار تلاش می کنیم.

دانیلیان وی در پاسخ به این سوال که قبل از پیوستن به تراکتورسازی از فوتبال ایران چه می دانست، گفت:

وی با اشاره به توانایی های بالای آزمون گفت: سردار بازیکن سطح اروپاست. او زحمت می کشد، خانواده فوق العاده ای دارد، اما فکر می کنم بیشتر موفقیت و پیشرفتش مدیون کربلاست. باردیف“E.

او گفت که باردیف او ادامه داد: کاشف سردار است باردیف شکوفا شده است

دانیلیان وی در خصوص گروه ایران برای جام جهانی 2022 قطر توضیح داد. ایران در گروه سختی قرار دارد و باید به مصاف تیم هایی برود که با آنها مشکل سیاسی دارد. به نظر من بازی ایران مقابل انگلیس و آمریکا از نظر ورزشی و سیاسی مهم است.

وی خاطرنشان کرد: جام جهانی قطر برای اولین بار در میانه لیگ ها برگزار می شود. بازیکنان تا هفته گذشته در باشگاه های خود بازی می کردند و قطعا در این جام شگفتی های زیادی خواهیم داشت.

او از دوستی دیرینه خود با او گفت باردیفاو گفت. ما در یک مکان به دنیا آمدیم و با هم فوتبال بازی می کردیم. منو: باردیف ما دوستان قدیمی هستیم.

دانیلیان به رهبری آن تیم روستوف روسیه موفق شد تیم های بزرگ اروپایی را شکست دهد و از مهمترین موفقیت دوران مربیگری خود گفت. برد سه دو برابر بایرن مونیخ خاطره انگیزترین بازی زندگی من است. هنگام مراجعه روستوف من در مقابل تیم هایی مانند بایرن مونیخ، منچستریونایتد، پی س: V: آیندهوونآژاکس و … به موفقیت رسیدیم اما باید به این نکته هم اشاره کنم که آقای باردیف در آن لحظه در مدیریت باشگاه روستوف حضور داشت و من معتقدم که ما مدیون این بردگان مهم و تاریخی هستیم باردیف آن ها هستند:

وی تاکید کرد. سیستم در بازی های مهم مانند روستوف و مونیخ “باواریا” تعیین کننده نیست و در چنین شرایطی احساس جنگیدن و خواستن مهم و کلیدی است.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد. سردار آزمون در آن بازی.کشتیرانیو یک گل فوق العاده و تاریخی به ثمر رساند. ما بازی اول را 5-0 باختیم و بایرن مونیخ با این تصور بازی می کرد که مقابل ما کار آسانی داشت اما همه دیدند که ما آنها را با دعوا شکست دادیم. باز هم تاکید می کنم پیروزی مقابل تیم های بزرگ را به نام من نسبت ندهید، ما این بردها را مدیون آقا هستیم. باردیف آن ها هستند: