ورزشی

می توانیم به جام جهانی برویم/ با لژیونرها در ارتباط بودم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، دراگان اسکوچیچ با در نظر گرفتن شروع رقابت های لیگ برتر ، در مورد زمان حضورش در ایران صحبت کرد. باید ببینم شرایط چطور است اما امیدوارم بتوانم قبل از شروع لیگ برگردم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره احتمال افزایش تعداد تیم های باشگاهی متاثر از ادامه رقابت های این فصل توضیح داد. “من فکر نمی کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد ، زیرا بازیکنان قرنطینه شدند.” من خودم نمی توانم به این سؤال پاسخ دهم ، اما اگر مربیان در این مدت تمرین خوبی داشته باشند ، فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید.

در مورد توافق با مسئولان باشگاه و سازمان برنامه ریزی رقابت های ملی ، اسکوچیچ افزود. “من منتظر برنامه رقابت های لیگ برای تنظیم برنامه های تیم ملی هستم.” من وقتی برنامه دارم می توانم کار خود را به سرعت انجام دهم. برنامه ریزی برای تیم ایران خیلی سخت نیست ، اما باید شرایط و فرصت ها فراهم شود.

سرمربی تیم ملی بر ارتباط خود با لژیونرها در دوره قرنطینه تأکید کرد. من از طریق تلفن با آنها در تماس بودم و از وضعیت من و باشگاه های آنها مطلع شدم.

اسکوچیچ گفت: “من هیچ اطلاعاتی در مورد رقبای ایران ، به ویژه عراق ندارم ، اما مربی آنها دوست صمیمی من است.” فکر می کنم اکنون همه تیم ها شرایط یکسانی دارند و من ترجیح می دهم در حال حاضر روی تیمم تمرکز کنم.

او ادامه داد. “ما هنوز راه طولانی را پیش رو داریم تا بازیها به حد لازم برسند.”

وی گفت: در مورد به رسمیت شناختن بحرین ، وی گفت. “همه شرایط برای همه تیمها دشوار است.” اگر من در مورد بحرین و عراق می دانستم ، اکنون دیگر برایم مزاحمتی نخواهد بود ، زیرا این مسابقات هنوز نگذشته است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: بازی مقدماتی این تیم به شرح زیر است. همانطور که گفتم می توانم در چشمانم چشم برای تیم ملی برنامه ریزی کنم ، اما ابتدا باید اطلاعاتی داشته باشم.

در مورد ارتباط وحید هاشمیان با کریم باقری ، اسکوچیچ برای دستیاران ایرانی توضیح داد. وی ادامه داد: “در این مدت من فقط با فدراسیون در تماس بودم چون برنامه کاری ما در حال حاضر مشخص نیست.” من فقط برای برنامه ریزی با آنالیزور تیم ملی تماس گرفتم.

وی در مورد انتظارات مردم از تیم گفت: “من شرایط تیم را می دانم و می دانم که انتظارات از این تیم زیاد است ، اما من خودم انتظار دارم تیم ما به جام جهانی برسد.” ما قطعاً تیم خوبی داریم. با دو باخت اخیر که تجربه کردیم می توانیم دوباره شروع کنیم و به جام جهانی برسیم. من فرصت کار در ایران را از دست می دهم و امیدوارم تیم ملی را برای شروع مسابقات جام جهانی آماده کنیم ، با شروع برنامه ها.