ورزشی

کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری متقاضی عضویت ایران درهیات اجرایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، در آخرین کنگره کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری که با حضور نمایندگان بیش از ۴۰ کشور عضو در شهر رم ایتالیا برگزار شد. “برنو مولیا» در دیدار با جواد، رهبر این کنفدراسیون کد رئیس فدراسیون ورزش های کارگری با اشاره به تلاش ها، فرصت ها، عملکرد کارآمد و بالاتر فوق العاده در سال های اخیر فدراسیون ورزش های کارگری ایران رسما از وی برای عضویت در شورای اجرایی فدراسیون جهانی ورزش کارگری دعوت کرده است.

مولیا در نامه ای با ابراز امیدواری از تداوم این همکاری ها کد آورده شده

«پس از تجربه همکاری موفق با جنابعالی، فدراسیون ورزش کارگری و کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری در سال های اخیر و توجه با حمایت ورزشکاران با انگیزه شما به مشارکت گسترده آن فدراسیون در رویدادهای ورزشی CSIT و در نظر گرفتن با راهنمایی ارزشمند شما، به عنوان رئیس کنفدراسیون جهانی، خوشحالم که از شما دعوت می کنم تا نامزدی هیئت اجرایی کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری CSIT را برای دوره 2027-2023 اعلام کنید.

بازگشت توجه با توجه به دعوت نامه ارسالی، برای دریافت این سمت، تداوم اقدامات و همکاری ها همانند سال های اخیر و همچنین ارتباط تک چشمی با تمامی اعضای کنفدراسیون جهانی ضروری است. اندازه استثنایی این در راستای کاری است که از زمانی که شما ریاست کنفدراسیون جهانی را بر عهده گرفتید، از طرف من با هم انجام داده ایم. ما مشتاقانه منتظر نظرات مثبت شما هستیم تا بتوانیم حمایت شما را ادامه دهیم آغاز روند انتخاب در راستای تعهد جدید شما به کنفدراسیون جهانی ورزش است.

انتخابات کنگره (مجلس) انتخاباتی کنفدراسیون جهانی ورزش کار (CSIT) در ماه نوامبر 1402 برگزار می شود و جواد کد او با این دعوت شانس زیادی برای کسب این کرسی دارد.