ورزشی

برندسازی در راستای اهداف ملی و دینی باشد/لزوم حمایت از ورزش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، آیت الله لطف الله دیکام در دیدار با هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس که به مناسبت روز جهانی ورزش نویسان برگزار شد، اظهار داشت: در سال 1385، 2017، 2017، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1383، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388، 1388 به مناسبت روز جهانی ورزش نویسان برگزار شد. گرفتن انجمن ورزشی نویسان شیراز به عنوان دومین استان کشور حکایت از افزایش تلاش ها در این زمینه دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر بالا بودن شیراز گفت گرفتن تیم های ورزشی، اخبار ورزشی، بالاخره انجمن ورزشی نویسان یعنی زنجیره گل که نماد قله فرهنگی شهرمان است شکل گرفت و تکمیل شد.

امام جمعه شیراز جامعه واحد را اولویت دانست و اعلام کرد: وقتی سازمان هایی مانند انجمن ورزشی نویسان ایجاد می کنیم، باید اهداف خود را به وضوح مشخص کنیم. در ورزش چند بازیکن و ورزشکار داریم، تعدادی ورزشکار و هوادار و تعدادی هم مدیر حوزه ورزش هستند. حالا باید دید همه چه اهدافی دارند.

او اضافه کرد: اهداف اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی پشت ورزش باید برای ورزش نویسان ملموس باشد. به عبارت دیگر هدف از این اتحاد چیست و از نظر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کجاست؟

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد. گاهی ما هدف قرار می گیریم مان هدف از ورزش جلوگیری از رشد اعتیاد است که یک هدف اجتماعی است، گاهی برخی از سیاستمداران می توانند از ورزش بهره ببرند و به دنبال رأی باشند و آن هدف سیاسی است. پس ورزش نویسنده شما باید به این اهداف توجه زیادی داشته باشید.

آیت الله دیکام خواستار توجه بیشتر به اهداف فعالان این عرصه شد و تصریح کرد: اگر قرار باشد ورزش کاربرد سیاسی و اجتماعی گسترده ای داشته باشد، کسانی که می خواهند دنیا را در اختیار داشته باشند، قطعا از این موقعیت استفاده خواهند کرد. یعنی می تواند هدف در سطح نماینده باشد، هدف در سطح کشور باشد و این یک هدف جهانی است که روند سیاسی را بالا ببرد.

وی خواستار درایت روزافزون فعالان این عرصه شد و تصریح کرد: در پازل آنها اگر آن نقش به نفع جامعه و کشور ما باشد.

وی همچنین به شعر پاک نیهاد فردوس اشاره کرد و افزود: “شعر”.خیر ایران بدن من نیست چرا؟باید به شکل هدف گذاری ملی باشد و اگر منافع سیاسی، اجتماعی و ملی ما تامین نشود در پازل هیچکس بازی نمی کنیم. البته این بدان معنا نیست که همه چیز برای ماست و تعامل داریم بین المللی ما بی انصاف نیستیم، اما یکی هستیم سمت برای آنها قابل قبول نیست.

امام جمعه شیراز کسب همکاری را لازمه موفقیت دانست و اعلام کرد: شما باید در سطح ملی و منطقه ای هوشمند باشید تا با تعامل مثبت به اهدافمان برسیم.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه انجمن ورزشی نویسان در حال برندسازی هستند، گفت: در این عرصه اگر خبرنگاران و ورزش نویسان به میدان نیایند ورزشکاران ما به عنوان مبارز به جامعه معرفی نمی شوند. به همین دلیل همه باید دست به دست هم بدهند تا چهره کشتی گیر یا کاپیتان تیم را ارتقا دهند و این وظیفه شماست و باید برای ایجاد برندی منطبق با اهداف ملی و مذهبی برنامه داشته باشید.

او ادامه داد. «با توجه به مسئولیت اجتماعی شما، اینکه چه کسی را علامت گذاری می کنید و در این مورد چگونه عمل می کنید، من مراقب کار شما هستم و کار شما را بررسی می کنم و خداوند بیش از همه ناظر است.

نماینده ولی فقیه استان فارس خواستار رسیدگی دقیق به تخلفات احتمالی شد و تصریح کرد: کشور و استان

امام جمعه شیراز در بخشی دیگر از سخنان خود به ناکامی های اخیر ورزشی استان اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه استان فارس در ورزش به ویژه فوتبال آسیب های زیادی دیده است و به نظر می رسد حمایت های اقتصادی عمده ای در این زمینه لازم است. شرکت های ورزشی و گاهی ورزش نویسان باید با دیدی انتقادی و هوشیار به این موضوع نگاه کنند.

او درباره عملکرد ضعیف تیم های فارسی در طول سال است آه تو! اخیر افزود: این عادلانه نیست که تیم لیگ برتر ما در حال سقوط است و شرکت های منطقه باید از باشگاه ها حمایت کنند و ورزش نویسان باید این حمایت ها را مطالبه کنند و ارتقا دهند تا همه قدم بردارند. شما هم به عنوان خبرنگار همین مطالبه را دارید که چرا شرکت های پردرآمد فارس به ورزش استان فارس توجهی ندارند.

وی با اشاره به اینکه منافع استانی تابع منافع ملی است و باید تامین شود، گفت. ورزش و از طرفی درخواست ورزش نویسان به گوش من نمی رسد و تا زمانی که این ارتباط ضعیف باشد نتیجه کار صفر می شود و به اهدافش نمی رسد. نه رنگ آمیزی.

نماینده ولی فقیه استان فارس در بخش پایانی سخنان خود در جمع هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس گفت: و بحث ورزش همگانی به موضوع سلامت مربوط می شود، زنانی که به دلیل ورزش نکردن به مشکل سلامتی دچار مشکل می شوند درصد بیشتری در جامعه دارند و برای این امر باید کار کرد و محیط های مناسب را فراهم کرد. ایجاد شود. طراحی شده برای آموزش بانوان