عمومی

وزیر ورزش به درد دولت مردمی نمی‌خورد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان اردبیل به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد در حالی که قرار بود 100 میلیارد دلار برای توسعه حوزه های ورزشی این استان اختصاص دهد. ، که تاکنون هیچ شماره ای دریافت نشده است، پولی تخصیص داده نشده است.

او اعلام کرد. من معتقدم وزیر ورزش و جوانان به درد این دولت نمی خورد چون بیشتر وقتش در حاشیه می گذرد.

نماینده مردم اردبیل نیر، من نه و ساین در شورای اسلامی سفرهای فراوان وزرا به کشور و پیگیری اجرای پروژه های زیربنایی و افزایش اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه های ناتمام کشور را یادآور شد و گفت: مدرسه دخترانه و پسرانه دارالفنون وزیر آموزش و پرورش اردبیل با 200 میلیارد ریال اعتبار اعلام شده است که عملیات اجرایی این طرح به زودی با رفع مشکل زمین آغاز می شود.

بدری افزود: در سفر وزیر علوم به منطقه از برنامه های زیادی بازدید شد و مقرر شد وزارت علوم نیز حمایت های لازم را برای کمک به دانشگاه آزاد، غیرتجاری و علمی، کاربردی اردبیل انجام دهد.

وی قول ایجاد دانشگاه فنی در منطقه را با حمایت وزارت علوم برشمرد و ادامه داد. در هفته های آینده وزیر صنعت، معدن، تجارت و نیرو به منطقه سفر خواهد کرد تا بتوانیم نگرانی های خود را بیان کنیم. در صنعت، آب و برق …

بدری مشکل اصلی اردبیل را در حوزه آب شرب برشمرد و اشاره کرد. اگر در درازمدت برای اردبیل برنامه آب شرب اندیشی نکنیم، آب شرب در شهر اردبیل پیدا نمی کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: در هفته های آینده سفر دو روزه وزیر نیرو به استان اردبیل برای بحث و تبادل نظر در خصوص انتقال آب های فرامنطقه ای و. رتبه ما باید از سایر حوضه های آبریز منطقه را کاوش کنیم و حقوق خود را در این حوزه پیگیری کنیم.

بدری به احتمال پاکسازی نفت و اقدام اخیر دولت برای تخصیص هزار میلیارد دلار منابع به دولت از این محل و ادامه آن اشاره کرد.

نمایندگان دولت در مجلس تصمیم گرفتند هزار میلیارد تومان از محل پالایش نفت برای راه آهن، توسعه بزرگراه، آب و بیمارستان اختصاص دهند که قطعا در بودجه سال آینده از این محل به دولت اختصاص خواهد یافت.

او بیان کرد: تنها قرارگاه خاتم الانبیا از پالایشگاه نفت استفاده کرد و اردبیل اولین استان کشور است که توانسته منابعی از پالایشگاه نفت برای تکمیل پروژه ها اختصاص دهد.