عمومی

ضرورت جذب نگاه حمایتی دولت به کشاورز گیلانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمد صفر ی: در کنفرانس عصر پنجشنبه اشکور در راه توسعه، گفت: منطقه اشکور او به دلیل نزدیکی به دیلمان، استاد تمدن است.

نماینده رودسر و املش وی در مجلس با اعلام اینکه این شهرستان قطب تولید فندق و کلم است، گفت. دولت باید از نظر صنایع دستی، گمرکی، اقلیم و منابع طبیعی روی این مناطق تمرکز کند.

حجت الاسلام صفر ی: وی با اشاره به اینکه در دولت بر سر منابع طبیعی چانه زنی های زیادی صورت گرفت، گفت. با وجود اینکه دولت نسبت به آن مناطق مثبت بود، اما میزان کار انجام شده در این شهر قانع کننده نبود.»

وی به حوزه منابع طبیعی اشاره کرد و افزود. باید به حفظ و توسعه اراضی ملی نگاه همزمان داشته باشیم، نگاه پلیس برخی سازه ها نباید اعمال شود.

نماینده رودسر و املش وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در مجلس، تصریح کرد. بسیاری از سرمایه گذاران جرات ریسک سرمایه گذاری در گیلان را ندارند.

حجت الاسلام صفر ی: وی با اشاره به اینکه چتر دولت برای روستاییان بسیار ضعیف است، افزود. وی ادامه داد: حمایت حداقلی از کشاورز انجام می شود در حالی که در گیلان باید این دیدگاه تغییر کند.

وی 85 درصد فندق گیلان را ج اشکور وی افزود: متاسفانه هنوز استعدادهای این منطقه آشکار نشده است، دولت باید نگاه حمایتی به این منطقه داشته باشد.