عمومی

تکمیل زیرساخت‌های اربعین اولویت اول مسئولان ایلام است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سعید هژبری روز سه شنبه در جلسه کمیته زیرساخت اربعین گفت. تلاش ما بر این است که زیرساخت های اربعین در کشور به ویژه در مرز بین المللی مهران تا حد امکان و بهتر تکمیل شود.

وی یکی از مهم ترین زیرساخت ها را راه های ارتباطی منتهی به این مرز دانست دسته ایشان را شناخت و افزود: شهر: مهرا بدین ترتیب اینکه مرز بین المللی ایلام در آن قرار دارد و زیارتگاه مرتفع ترین زیارتگاه هاست، اهمیت پرداختن به زیرساخت های آن را دو چندان می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام یادآور شد. تکمیل زیرساخت ها در استان اولین وظیفه دولت است و اقدامات خوبی در حال انجام است. در باره چهار خط مسیر حامله به: شباب انجام و در دستور کار قرارگاه خاتمی قرار گرفت.

از سوی دیگر خواستار تسریع در تکمیل پروژه های زیر است شما انجام دادید و در اربعین دستکاری شدند و تاکید کرد. اربعین یک رویداد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به‌عنوان دروازه‌ای برای توسعه کشور است و در درازمدت تحولاتی را در توسعه کشور به همراه خواهد داشت.

او ادامه داد. پیش بینی ها نشان می دهد که اربعین فعلی با حضور حداکثری برگزار می شود، بنابراین همه دستگاه های اجرایی متعهد شده اند که برنامه های اربعین را در اولویت قرار دهند.

معاون استاندار ایلام از ایلام به مهرا لازم دانست و اشاره کرد. تعریض مسیر دوستت دارم رضاآباد اولویت اصلی برخی از ایالت هاست.

در این جلسه پروژه های ساختمان فرماندهی اربعین، پل هوایی ورودی مهران، تامین برق پایدار و روشنایی بین پاسگاه و پایانه مرزی بهرام آباد، خط انتقال فاضلاب و سایه بان مسیر اربعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.