عمومی

تکمیل سد دالکی اولویت اساسی حوزه آب شهرستان دشتستان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ابراهیم رضا به مناسبت ایام سوگواری به یاد دولت و دکتر “ما موضوعات مطرح شده ، موضوعات را دنبال می کنیم. ما چیزی برای پیگیری نداریم تا آن مسائل را حل کنیم.”

او تأکید کرد “ما می دانیم که این روزها وظیفه خود را ارائه دهیم تا مشکلات و مشکلات را حل کنیم ، و اگر طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ، کاری انجام دهیم یا مشکلات مردم را نادیده بگیریم ، خیانت کرده ایم ، و باید مشکلات موجود در مشکلات زندگی مردم را حل کنیم.” .

نماینده مردم در دشتستان افزود. وی ادامه داد: “پس از درمان گلبول های خوراکی ، ما در سه ماه گذشته کشاورزی ، بویژه در آب ، دچار مشکلات عدیده ای شده ایم.” ما به طور جدی پیگیر حل مشکل آب آشامیدنی و آب کشاورزی هستیم.

او گفت. “آب کشاورزی یکی از نگرانی های مهم دره سعدآباد است و اشتغال بسیاری از خانواده ها به ویژه کشاورزان به این بستگی دارد.”

رضا اظهار داشت. ما نمی گوییم که مشکلات آب در یک ماه 100٪ حل می شود ، اما ما گام به گام آن را دنبال می کنیم.

او گفت. وی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعات برای حل مشکل خصوصاً در حوزه کشاورزی تکمیل سد است. دالکی: طی این چند ماه ، با جلسات با مسئولان پیمانکار وزارت نیرو ، امیدواریم که هرچه سریعتر تمام شود. سران اردوگاه “خاتم” قول داده اند که با توجه به بودجه کار متوقف نمی شود ، “ما دائماً دنبال می کنیم” ، تکمیل سد در حال تکمیل است.

وی اشاره کرد. وی ادامه داد: در مورد قیمت خرما ما با وزیر جهاد کشاورزی ایهاد جلسه‌ای داشتیم. اولین پیشنهاد من برای ترک این است که به مسائل کشاورزی بپردازیم ، درعوض پیگیری مواردی از جمله فروش نفت خام.