عمومی

جاده و آب شرب دو مشکل اساسی جامعه عشایری کهگیلویه و بویراحمد است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، کیامارث حاجی زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت. “در طول انقلاب ، خدمات زیادی به عشایر به ویژه در زمینه جاده ها ارائه شد ، اما عمق محرومیت زیاد است ، از بین بردن آن نیاز به تلاش بیشتر ، حمایت از جامعه عشایر دارد.”

وی امسال مشکل آب آشامیدنی در مناطق عشایری را نگران کننده خواند. “اقداماتي براي كاهش اثرات اين مشكل انجام شده است.”

وی گفت که حاجی زاده از برنامه آبرسانی کهگیلو و بویراحمد برای بیش از 100 خانوار عشایری خبر داد. “منبع آب این پروژه به پایان رسیده است ، یک لوله آب ساخته شده است. 1400 به بهره برداری می رسد.

وی گفت که وی روز گذشته به سفر خود به برخی از مناطق عشایری اشاره کرد آهنگ های زنگ: بویراحمد ، زیلایی: مارگون و: جلال: از شهر دنا بازدید کردیم.

حاجی زاده اظهار داشت. اتصال جاده ای مارگون شروع شده است ، با طیف گسترده ای تصویب شده است ، ادامه مسیر رقابت خواهد کرد ، وام های امسال داده می شود ، پیمانکار مرحله دوم را به طول 16 کیلومتر آغاز می کند ، پیمانکار فعلی وعده داده است 30 کیلومتر جاده با مشکلات فنی در دو یا سه روز.

معاون استاندار خبر داد. “روستای آبعلی از نظر آب آشامیدنی مشکل داشت ، بنابراین برای حل مشکلات تأمین آب با شرکت آب رسانی منطقه تماس گرفتیم.

وی گفت: “مناطق عشایری.” آهنگ های زنگ: آنها به برق و آب نیاز داشتند. ما موضوع برق و منابع آب را با مشارکت امور قبایل تا پایان ماه ژوئن تصویب کردیم. ABFA: و شرکت برق از بین خواهد رفت.

معاون امور عمرانی استاندار اعلام کرد. و روستاییان در مناطق محروم.

وی تأکید کرد. سال 1400 سال حمایت از تولید است ، حمایت ، موانع ، عشایر ، به عنوان یک طبقه مولد ، مولد ، قطعاً مورد حمایت قرار می گیرند.