عمومی

تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرستان تنگستان تسریع شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عبدالحسن رفیعی پور در بازدید از پروژه های عمرانی شهرآباد عصر سه شنبه اظهار داشت: “فلسفه شهرداری ها خدمت به مردم با صداقت و بدون قید و شرط است و ما باید سعی کنیم روز به روز دامنه این خدمات را به شهروندان افزایش دهیم.”

او اضافه کرد. “پروژه ساماندهی و اجرای میدان و مرحله دوم پارک ورودی شهرآباد از مهمترین پروژه ها برای شاه آباد است و با اجرای و تکمیل آن شاهد تغییرات بسیار خوبی در ظاهر و رونق اقتصادی این پروژه خواهیم بود.” بود

سپس فرماندار تنگشان از پروژه های بهسازی و بازسازی جاده شهرآباد ، جاده ورودی مجموعه ورزشی شهر ، برنامه دوم خروج از جنوب دوم شهرآباد و پروژه های متصل به بزرگراه اهرم – برازجان بازدید کرد.

با این بازدید مقرر شد مرحله دوم ورودی پارک شهرک آباد از محل اعتبارات داخلی آغاز و تکمیل شود ، وام های خرید دارایی های شهر در این پروژه سرمایه گذاری می شود.

همچنین مقرر شد تعمیر جاده های شهری آغاز شود و شهرداری با همکاری اداره برق ، برق را به این مسیر انتقال می دهد. پروژه اجرای مجتمع ورزشی شهرک آباد از محل قرارگیری وام های نفتی پس از برگزاری مناقصه اجرا می شود و شهرداری مسیر ارتباطی به مجموعه ورزشی را اجرا می کند.