عمومی

اربعین تجلی ایجاد سنخیت زندگی ما با مشی و مرام فاطمی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام علیرضا قنبری صبح روز سه شنبه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران راهپیمایی اربعین یاران حسینی در مهدیشهر که به همت فرهنگسرای نیستان برگزار شد، رمز ماندگاری نهضت حسینی را برعهده داشت.آ) به ارتباط با اهل بیت نیز توجه کنید (آ) او گفت. «در ایام اربعین یاد گرفتیم که سبک زندگی حسینی باید باشدآ) باشد که در زندگی همه ما جاری شود و این روحیه ایثار و جانفشانی برای اهل بیت.آ) وخدمت خضوع به راهپیمایی اربعین عاشقان حسینی(آ) آشکار شد

وی با بیان اینکه همه شهدای ما و آنهایی که در طول تاریخ به سعادت رسیده اند، کسانی بودند که نخی از خیمه حضرت زهرا (س) بودند.که در) وی افزود. در این ایام فاطمیه و در روزهایی که قرار است همه به این سرچشمه جاری بپیوندیم، باید تلاش کنیم تا با سبک زندگی فاطمی در زندگی خود سازگار شویم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اربعین تجلی سبک زندگی ما در سیره فاطمی است، اظهار داشت: این اربعین تجلی سبک زندگی ماست. همه ما در اربعین یاد گرفتیم که باید نقطه ای در زندگی خود پیدا کنیم تا با آن ارتباط برقرار کنیم. اهل بیت.آ) خلق كردن

قنبری با بیان اینکه در مراسم اربعین حسینی امسال شاهد بودیم که همه ملت پای کار آمدند و خالصانه برای اهل بیت آمدند، تصریح کرد: در مراسم اربعین حسینی امسال شاهد حضور همه ملت در راه هستیم.آ) کار، او گفت. کسانی که نتوانستند به عراق بروند اما عاشق اباعبدالله بودند.آ) با تلاش موکب داران و خادمان حسینی در استان سمنان توانستند از مراسم نمادین اربعین حسینی بهره ببرند.

به گزارش آنلاین، 31 نفر از خادمان اهل بیت(ع)آ) و راهپیمایی های نمادین اربعین یاران مهدیشهری حسینی مورد احترام قرار گرفت.