حوادث

رئیس پلیس کشور: فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است

فرمانده فرجار با بیان اینکه با برنامه ریزی و بررسی فرآیندها می توان بهتر از گذشته عمل کرد، گفت: وی افزود: باید در این زمینه کار قوی و مرتبط انجام داد، بودجه اجتماعی و آینده پژوهی و نقشه راهبردی آینده را بررسی کرد. .

به گزارش سرگرمی برای همه، سردار حسین اشتری در جشنواره تحلیل پژوهشگر 1401 دانشگاه حقوق امین گفت. الحمدالله از سال 1353 مجتمع فرجا در جریان عملیات خود رو به افزایش بوده و ایجاد سازه جدید فراجا در این منطقه پیشرفت محسوب می شود.

او ادامه داد. فراجه از نظر ساختاری و با امکانات در وضعیت خوبی قرار دارد و گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است، اما باید تلاش شود تا کارایی و سرعت در پیشرفت و پیشبرد ماموریت های فراجه افزایش یابد.

اشتری با اشاره به اتفاقات اخیر گفت. وی افزود: در جنگ ترکیبی که علیه مردم ما به راه انداخته شده است، اگرچه همه دستگاه‌ها در صحنه در حال تلاش هستند، گروه فرجا به طور مستمر در میدان و در خط مقدم پیشگیری و مقابله حضور داشته است. از روز اول تا الان حدود سه ماه است که آشوبگران و تفکر مسلط حضور دارند.

تیمسار فرجا ادامه داد. ملت ایران از آشوب های ایجاد شده از ابتدای انقلاب اسلامی پیروز بیرون آمد. البته قیام اخیر با همه وقایع گذشته متفاوت است و از این منظر پلیس باید باشد; آماده تر از گذشته، زیرا دشمن در سال های اخیر در سال 43 هرگز متوقف نشده و همواره سعی در ایجاد دسیسه علیه ملت ایران داشته است.

او گفت. وی ادامه داد: تامین امنیت کشور و آرامش مردم بر عهده پلیس است، هر چند که همه عزیزان در این امر با دل های گروه فرج همراه هستند و در این امر کمک می کنند، اما مسئولیت اصلی بر عهده پلیس است که باید; انطباق با شرایط موجود و استفاده بهینه از علم و دانش و تجربه و فناوری های نوین و ظرفیت های داخلی و خارجی سازمانی و برنامه ریزی باید انجام شود تا تغییراتی در این زمینه ایجاد شود تا شاهد تحول باشیم.

پلیس در میدان درخشید

اشتری خاطرنشان کرد: «البته با برنامه ریزی و بازنگری در فرآیندها می توان بهتر از گذشته عمل کرد، هرچند پلیس مرد به عنوان یک نهاد انقلابی همیشه در میدان و صحنه خوب درخشیده و ایستاده است، اما باید باشد. از طریق تهیه ارزیابی اجتماعی و تحقیقات آتی انجام می شود و برای برنامه راهبردی آینده باید کارهای قوی و مرتبط در این زمینه انجام شود.

به گزارش سایت پلیس، وی ادامه داد. به هر حال برای رسیدن به تراز انقلاب اسلامی اگرچه کارهایی در حال انجام است اما باید بر اساس شرایط موجود، تهدیدها و برخی ناکارآمدی ها و مشکلات انجام شود. که جامعه همیشه با آن مواجه است پلیس باید مانند گذشته آماده ایفای نقش موثر و مهم باشد. این فرصت خوبی است که تنها با برنامه ریزی، انسجام و ایجاد نقشه راه دقیق ایجاد می شود. الحمدلله با تزریق نیروهای جوان، کارآمد و نخبه به مجموعه فرجا، انشاالله شاهد بهسازی و تحول روزافزون این مجموعه باشیم.

انتهای پیام