حوادث

شهادت ۲ مامور پلیس در ۱۰ روز اخیر توسط سارقان مسلح در تهران

در مراسم تشییع پیکر 103 پلیس گاندی ، فرمانده انتظامی تهران گفت که امروز دومین شهید 10 روز گذشته پلیس پایتخت را که در نبرد با سارقان مسلح جان باخت ، در تامین امنیت عمومی دفن می کنیم. به عنوان مثال ، قربانیان در این راه قربانی می شوند.

به گزارش سرگرمی برای همه: مراسم تشییع جنازه 103 پلیس گاندی که توسط همدست سارق به ضرب گلوله کشته شدند صبح امروز برگزار شد.

سسیر حسین رحیمی ، فرمانده پلیس پایتخت در مراسم تشییع پیکر شهید یاسر طاهری که صبح امروز در مقر پلیس پیشگیرانه پایتخت در میدان انقلاب برگزار شد ، گفت: یاسر طاهری یک مامور شجاع و باهوش بود که هنگام بازرسی از منطقه گشت خود در بلوار آفریقا ، با مرد مشکوکی که کیف حمل می کرد برخورد کرد. این شهید بزرگوار اقدامات لازم را برای بررسی موضوع انجام داد ، اما متهم سوار وانت شد و سعی کرد از محل فرار کند. او را به پایین پرت کردند و متهم به دنبال او آمد.

رحیمی افزود:

فرمانده پلیس تهران بزرگ با اعلام اینکه این شهید شایسته کسب مدال افتخار است ، گفت: امروز روز سختی برای خانواده شهید طاهری است ». چون رعنا جوان را از دست دادیم. از خداوند می خواهم به خانواده این شهید صبر عنایت فرماید.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه یاسر طاهری آخرین شهید امنیتی نیروهای امنیتی نخواهد بود که امنیت را تامین می کند ، گفت: بدین ترتیب “: ما راهی را که حضرت اباعبدالله الحسین به عنوان سربازان اسلام ، انقلاب ، جمهوری اسلامی تعیین کرده است ادامه می دهیم ، اجازه نمی دهیم این پرچم به زمین بیفتد.

رحیمی به توطئه های دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت: با تمام توان “.

ستوان سوم ، یاسر طاهری ، پلیس 103 گاندی بود که در 16 اوت در درگیری با افراد مسلح کشته شد.

انتهای پیام: