حوادث

از بازداشت سارقان سریالی تا موادفروشان جنوب تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از سارقان سریالی لوازم یدکی خودرو، فروشندگان مواد مخدر و… خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه، سرهنگ جلیل موفایی با اشاره به مهمترین موارد پیشگیری پلیس در روزهای اخیر گفت: ثبت چندین فقره سرقت سریالی اقلام خودرو در محدوده یافت آباد، ماموران پلیس را مجبور به اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت کرده است. در این منطقه. در این رابطه، عوامل اداره کلانتری یافت آباد با جست و جوی گسترده و ابزار فنی پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان این سرقت شدند. همچنین مشخصات ظاهری و مشخصات خودروی متهم در اختیار تمامی واحدهای گشت کلانتری قرار گرفت و پلیس حین گشت زنی روز گذشته متوجه خودروی سارق در یکی از خیابان های اطراف شد و پس از توقف خودرو متهم را دستگیر کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به انتقال متهم به مقر پلیس و بازرسی از خودرو گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات مقدماتی به 20 فقره سرقت با همکاری همدست خود اعتراف کرد. همچنین تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری همدست این متهم ادامه دارد. متهم دستگیر و روانه دادسرا شد.

دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در جنوب تهران

موکوفهی با اشاره به دستگیری یک فروشنده مواد مخدر در منطقه خانی آبادنو گفت. ماموران کلانتری 152 خانی آبادنو پس از اطلاع از خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در این منطقه تحقیقات و جست و جو برای کشف هویت وی را آغاز کردند. آنها موفق به کشف هویت این فرد شدند.

او اضافه کرد: «با موافقت مراجع قانونی، گروهی از ماموران پلیس برای دستگیری متهم به مخفیگاه او رفتند و در یک عملیات ناگهانی و هماهنگ پلیسی، وی دستگیر و به مقر انتظامی معرفی شد. ماموران با بررسی مخفیگاه این متهم 34 ساله و سابقه دار 500 گرم شیشه و هروئین کشف و ضبط کردند.

دستگیری سارقان لوازم جانبی خودرو بلافاصله پس از سرقت

موکوفهی با اشاره به دستگیری چند سارق خودرو گفت. «با توجه به چند فقره سرقت از داخل یک دستگاه خودرو پژو پارس، کارکنان کلانتری گلبرگ در محل حاضر و نسبت به جمع آوری اطلاعات مرتبط با موضوع اقدام کردند. حضور به موقع آنها.» با بررسی صحنه سرقت توسط پلیس، مشخص شد سارقان با خودروی «پراید» اقدام به سرقت کرده و متواری شده اند. از این رو مشخصات خودروی سارقان در اختیار تمامی واحدهای گشت کلانتری قرار گرفت و طرح مهار پلیس اجرا شد.

مدیر پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری ناگهانی متهم توسط پلیس گفت. دقایقی بعد پلیس زمانی که خودروی سارقان را بین خودروها پارک کرده بود متوجه شد و سارقان متعجب و دستگیر شدند که: انتظار حضور پلیس و دستگیری را نداشت.

وی با اشاره به کشفیات پلیس از این متهمان اظهار داشت. «با بازرسی از خودروی متهم، لوازمی را که دقایقی پیش از خودروی یکی از شهروندان به سرقت رفته بود، کشف کردند. این اقلام شامل صدا و ضبط خودرو و قمه مورد استفاده در سرقت بود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به سابقه متهم خاطرنشان کرد. همچنین در رابطه با این پرونده تعدادی اموال گمشده کشف شد و کار برای یافتن سایر اموال گمشده ادامه دارد.

دستگیری دو سارق تلفن همراه و کشف 10 فقره سرقت

موکوفهی با اشاره به کشف دو سارق تلفن همراه و کشف 10 فقره سرقت گفت: بی هدف پرسه می زدند و شهروندان را مورد آزار و اذیت مردم قرار می دادند و این موضوع تحت نظر مردم بود. در همین حال ماموران پلیس متوجه شدند که افراد مذکور اقدام به سرقت و کپی گوشی تلفن همراه کرده و از محل متواری شدند. بنابراین ماموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و جزئیات سارقان را به سایر واحدهای گشت کلانتری گزارش و طرح مهار را اجرا کردند. در ادامه طی یک عملیات ضربتی موتورسیکلت متوقف و سارقان که قصد داشتند با سلاح سرد با پلیس درگیر شوند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف سلاح سرد و اموال مسروقه از متهم گفت. در تحقیقات مقدماتی از متهم دو قبضه سلاح سرد و دو دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد. متهمان 25 و 28 ساله در تحقیقات مقدماتی به جرم خود اعتراف کردند: سرقت گوشی تلفن همراه با کپی برداری از گوشی تلفن همراه، تهدید با سلاح سرد و 10 فقره سرقت مشابه در شرق تهران. در رابطه با این حادثه تعدادی اموال گمشده نیز کشف شد. تحقیقات برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد و با دستور مقام قضایی پرونده جنایی تشکیل شد.

انتهای پیام