حوادث

کشف ماینرهای ۳۰ میلیاردی از انبار متروکه/ بازداشت ۴ عربده‌کش در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک انبار نگهداری از ماینر و بازداشت چهار شرور در جریان انجام دو عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، در تشریح دو ماموریت فرماندهی انتظامی شهرری در شبانه روز گذشته، گفت:‌ یکی از این پرونده‌ها مربوط به کشف یک انبار ماینر در جنوب تهران است. ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در این شهرستان مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با رصد های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران  موفق به شناسایی یک انبار متروکه در محدوده کهریزک شدند، گفت:‌ ماینرهای غیرمجاز در این انبار نگهداری شده بود که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور بازدید از انبار متروکه اخذ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در جریان این بازرسی ماموران پلیس از این انبار ۱۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها ۳۰ میلیارد ریال بود، کشف و ضبط شد. همچنین دو نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.  

جلیلیان از دستگیری چهار شرور که با استفاده از سلاح سرد اقدام به شرارت و قدرت‌نمایی کرده بودند، نیز خبر داد و گفت:‌در پی وقوع خبری مبنی بر درگیری با سلاح سرد و عربده‌کشی تعدادی اراذل و اوباش در محدوده حسن آباد شهرستان ری و متواری شدن آنها، عوامل پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهر ری با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از بانک مجرمان موفق به شناسایی هویت و محل حضور این افراد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری این افراد گفت: در عملیات پلیس که پس از اخذ مجوز از مقام قضایی انجام شد، چهار نفر از اراذل و اوباش که با استفاده از سلاح سرد اقدام به تخریب اموال شهروندان، عربده کشی، شرارت و درگیری کرده و موجب اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم شده بودند؛ دستگیر شدند.  

وی با بیان اینکه از این افراد دو قبضه قمه و چاقوی غیرمتعارف کشف شد، گفت: برای هر چهار متهم پرونده‌های جداگانه‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام