اجتماعی

گوسفند دزدی در شرق تهران با هم‌دستی چوپان

کلانتری شهرستان ری از دستگیری شش سارق که با تشکیل گروهی برای سرقت ده ها گوسفند تشکیل داده بودند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت وگو با سرگرمی برای همه وی در این خصوص گفت: چندی پیش 91 رأس گوسفند در شهرستان دماوند به سرقت رفت که به پلیس اطلاع داده شد با توجه به احتمال انتقال دام های مسروقه به جنوب منطقه کهریزک تهران با پلیس ری به توافق رسیدند. فرمان دستور کار ماموران کلانتری 170 کهریزک، دستگیری سارق یا سارقان و کشف حیوانات مسروقه بود.

وی گفت: در تحقیقات افسری مشخص شد سارقان احشام را به این منطقه منتقل کرده اند که ماموران قضایی برای دستگیری عاملان این سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پلیس کهریزک دو سارق را در این مزرعه دستگیر و 8 حیوان مسروقه را کشف کرد. وی گفت: دو متهم به پلیس آگاهی منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند و طی آن ضمن اعتراف به ارتکاب جنایت، خود را به چهار همدست دیگرشان معرفی کردند و اعلام کردند که بقیه گوسفندان سرقتی در دو مزرعه نگهداری می شوند.

وی با اشاره به اینکه دو دامداری در منطقه کهریزک و مرتضی گرده کشف شد، افزود: در این دو محل دو عملیات انجام و 4 نفر سارق دستگیر و بقیه دام های مسروقه کشف شدند.

جلیلیان گفت: متهمان در تحقیقات مقدماتی به جرم خود اعتراف کردند. این مرد متواری شد اما دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده ویژه پلیس آگاهی شهرستان ری ارزش تقریبی گوسفندان مسروقه را حدود پنج میلیارد ریال اعلام کرد. برای هر 6 متهم دستگیر شده پرونده تشکیل و این افراد برای ادامه تحقیقات به دادسرا ارسال شدند.

انتهای پیام: