اجتماعی

دستگیری ۱۲ شرور وحشت آفرین در پایتخت

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 12 راهزن در پایتخت در نتیجه اقدامات جداگانه پلیس خبر داد.

سردار علی القدر در گفت وگو با سرگرمی برای همه وی با اعلام اینکه برخورد با کسانی که اخلال در جنایت ، نظم عمومی و امنیت را ایجاد می کنند از مهمترین خواسته های پلیس برای مردم است. در این ارتباط ، در نتیجه این عملیات ، افرادی که در درگیری در شهر کیتاریه تهران ساختمان و اموال شهروندان را تخریب کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی در توضیح جزئیات این حادثه گفت. “این یکشنبه ، یکشنبه ، چندین سارق با دو دستگاه BMW و یک مزدا 3 به منطقه قیطریه رانده شدند و با قمه و شمشیر به خانه یکی از آنها رفتند. ساکنان درب و لابی ساختمان را مورد حمله قرار داده و تخریب کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 و حضور مأموران در محل گفت: “در هنگام ورود پلیس امنیت ، تحقیقات مقدماتی انجام شد ؛ مشخص شد که این افراد پلاک های خود را خراب کرده اند.” این احتمال وجود داشت که سارقان با صاحب ساختمان درگیری شخصی داشته باشند.

اول الغدری با اشاره به مجوز دستگیری این افراد از دادگستری گفت. “مأموران در طی تحقیقات خود ، با کمک شاکی ، با استفاده از شواهد و مدارک موجود ، از متهمان ، اراذل و اوباش مهاجم استفاده کردند و ساعاتی بعد ، مخفیگاه آنها در منطقه الهی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: وی افزود: “این افراد كه شامل جرم و جنایت ، اعتیاد به الكل ، مشاركت در نگهداری و توزیع مشروبات الكلی ، درگیری و غیره بوده است ، تخلف را پذیرفته و انگیزه های خود را مسموم كرده اند.” شاکی اظهار داشت که چندین سال با خانواده اش بحث کرده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در مورد دیگر اقدامات پلیس برای دستگیری اراذل و اوباشی که درگیری مسلحانه با قیمت جنوبی خبر دادو در بزرگراه یادگار امام را آغاز کردند ، گفت. بزرگراه یادگار امام به پلیس امنیت گزارش شد. تحقیقات مقدماتی با حضور مأموران در محل انجام شد و معلوم شد که چند نفر از افراد مسلح با حمله به راننده پژو 207 ، از ناحیه سر ، گردن به او شلیک کردند … و پس از تخریب خودروی وی ، متواری شد.

اول الغادری با اشاره به اقدامات مأموران برای یافتن و دستگیری عاملان این پرونده گفت: شاکی به یکی از دلایل این درگیری پی برد ؛ معلوم شد که این فرد یکی از اراذل و اوباش سطح تهران است که با تعدادی از همدستانش به آن حمله کرده است. شخص دارد.

وی با اشاره به اخذ پروانه بهره برداری از یک مقام دادگاه گفت: “ابتدا عامل اصلی این درگیری در نتیجه عملیاتی دستگیر شد و پس از آن سه برادرزاده وی در منطقه 13 آبان تهران شناسایی و دستگیر شدند.” آنها در بازجویی های پلیس اعتراف کردند که با چاقو به شاکی حمله کرده و از صحنه فرار کرده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از عملیات دیگری برای دستگیری راهزنان در همان منطقه خبر داد. آنها دو درگیری دسته جمعی را آغاز کردند ، از باتوم ، شمشیر ، اسلحه برای ایجاد وحشت در بین ساکنان استفاده کردند ، به تعدادی ماشین و مکان آسیب زدند.

اول اوغدری با بیان اینکه تحقیقات برای یافتن و دستگیری این افراد آغاز شد ، افزود: “در طی این تحقیقات ، هویت سه نفر از این سارقین فاش شد. مأموران با اجازه یک مقام دادگاه اقدام به دستگیری آنها کردند.”

وی گفت که هر سه مجرم شناسایی شده سوابق کیفری بی شماری دارند ؛ آنها در تهران ، یکی از شهرهای شمالی کشور بودند. آنها را به مقر پلیس منتقل کردند. این افراد در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دیگر اقدامات مأموران پلیس امنیت در رابطه با دستگیری سارقان در منطقه مهرآباد جنوبی نام برد. آنها به دلیل آسیب رساندن به اتومبیل ها ، ساکن نظم عمومی و وحشت شدند.

وی با بیان اینکه چندین شکایت در مورد این عملیات به پلیس گزارش شده است ، افزود: افسران ویژه پلیس مسئولیت رسیدگی به این حادثه را بر عهده داشتند که طی آن مأموران افسران را در دو طرف درگیری یافتند و تصمیم بر این شد که این فرد حداقل 12 سابقه درگیری گروهی داشته باشد. در مورد نقض نظم عمومی ؛ و در همه این موارد او به عنوان یک تازه وارد درگیر درگیری بود.

اول اوغدری اظهار داشت که مخفیگاه این شخص در منطقه بریانک پیدا شده است. “وقتی مأموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند ، وی قصد فرار و برخورد با مأموران را داشت. مأموران پلیس قانون را در این زمینه اعمال کردند. وی آتش گشود و مردی را که با اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد دستگیر کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: این فرد پس از مداوا به كلانتری منتقل شد. مقر پلیس منتقل شد.

وی گفت که مبارزه پلیس ادامه خواهد داشت و نمی توان جلوی آن را گرفت. وی گفت: “در مجموع ، طی این عملیات 12 سارق مسلح در پایتخت پیدا شدند که پرونده های جداگانه ای برای آنها تشکیل شد و برای ادامه روند تحقیقات جنایی فرستاده شدند.” تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند. تحقیقات پلیس برای یافتن و دستگیری سایر افراد مرتبط با جنایتکاران دستگیر شده در تهران ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام: