اجتماعی

جزئیات دستگیری سازنده کلیپ صیغه کودکان/ اولتیماتوم پلیس درباره کلیپ‌های جنجالی

چند روز پیش ، انتشار ویدئویی از این مرد جوان که اعلامیه های خشونت آمیز در مورد ازدواج و تماس با فرزندان داشت ، باعث خشم مردم شد و واکنش های بسیاری را برانگیخت. پلیس فتا بعداً از دستگیری این مرد خبر داد و اکنون معاون اجتماعی FATA NAJA جزئیات دستگیری این خالق را توضیح داد و به افرادی که می خواهند با ایجاد فیلم و ارسال فیلم به مردم اختلال بدهند هشدار داد.

سرهنگ رامین پاشا به سرگرمی برای همه گفت: وی با اشاره به پرونده جوانی که از ازدواج دختران 9 ساله با فیلم کوتاه دفاع می کند ، گفت: “پلیس FATA به خودی خود مسئولیت هر نوع ناامنی در فضای مجازی را دارد و طبیعی است که تعدادی از موارد برتری دارند.” . یکی از اولویت های پلیس FATA ، فیلم اخیر ازدواج بچه ها و تحت تأثیر قرار دادن افراد زیادی بود.

وی افزود: پلیس در چنین مواردی فوراً مداخله خواهد کرد. وی گفت: “به محض اینکه این ویدئو را در فضای مجازی دیدیم ، گروهی از افسران پلیس FATA برای شناسایی فرد و ارائه دستورالعمل در مورد محل زندگی این مرد درگیر اقدام کردند.” آنها یک فیلم تهیه کردند و آن را دریافت کردند. آنها همچنین دریافتند که مرد سابق محتوای توهین آمیز دیگری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. اما پس از آن ، متأسفانه به دلیل ناسازگاری در خارج از کلانتری ، خبر دستگیری این شخص در رسانه ها منتشر شد و متهم به محض فهمیدن فرار کرد ، که این امر باعث شد تا اقدامات پلیس کمی پیچیده تر و زمان بر باشد.

معاون وزیر امور اجتماعی پلیس فتا افزود. “سرانجام ، مأموران با توافق با دستگاه قضایی و اخذ مجوزهای لازم ، از محل مخفیگاه جدید این مرد مطلع شدند ، وی را در یک عملیات پلیس دستگیر و وی را به ستاد پلیس انتقال دادند.” این جوان که حدود 30 سال سن داشت ، مورد بازجویی و اعتراف به این جنایت قرار گرفت. وی در بازجویی های اولیه ادعا کرد که این کار با جلب توجه و افزایش توجه طرفدارانش در فضای مجازی انجام شده است ، اما تحقیقات بیشتر در مورد صحت دادخواستهای وی در حال انجام است.

پاشا در پاسخ به این سوال که آیا این مرد با یک فرزند ازدواج کرده است ، گفت: “بررسی ها تاکنون نشان داده است که متهم فقط پرونده ای در این رابطه مطرح کرده است و وی مرتکب چنین عملی نشده است.” البته در این حالت معاینات تکمیلی با تصمیم دادگاه انجام می شود.

وی با بیان اینکه این اقدام به افکار عمومی آسیب رسانده است ، افزود: پلیس FATA اجازه نمی دهد تا با تهیه و انتشار اینگونه فیلم ها ، به ذینفعان ، افراد مغرض یا فرصت طلب آسیب برسد به افکار عمومی. در این راستا همکاری خوبی بین پلیس فتا ، سازمان بهزیستی ، سازمان محیط زیست و غیره وجود دارد. .

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا به این افراد هشدار داد. “گاهی اوقات فیلمهایی دیده اند مانند شخصی که سازنده به جرم دستگیری یا فیلم کودک آزاری ، سایر آزار و اذیت ، نزاع ، سوء استفاده از حیوانات و غیره دستگیر شده است ، و به طور کلی فیلم های مزاحم و مزاحم.” متفکر اجتماعی در فضای مجازی ایجاد شده و برای جذب پیروان و مواردی از این دست منتشر می شود. در این رابطه به شما هشدار می دهیم که با کسانی که مرتکب این اعمال می شوند با قاطعیت برخورد می شود.

پاشایی افزود. “در گذشته مواردی وجود داشته است که حتی شخص در یک فضای سایبر مرتکب یک عمل مجرمانه شده و پس از بازگشت به کشور دستگیر شده است.” همچنین از مردم می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه محتوای توهین آمیز در فضای مجازی با پلیس فتا تماس بگیرند.

انتهای پیام