اقتصادی

اولتیماتوم پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ‌ها درباره احتکار خودرو/شریک جرم نشوید

کشف ده‌ها و حتی صدها ترافیک از انبارها و پارکینگها به یک خبر روزانه تبدیل شده است که یکی از آنها هر چند ساعت یکبار منتشر می شود. وسایل نقلیه که همگی مصادره شده اند ، در همین حال ، معاون مدیر کنترل اماکن عمومی پلیس امنیت بزرگ تهران به باغداران و مسئولان هشدار داد که اختصاص فضای مخصوص وسایل نقلیه بدون پلاک ، جرم محسوب می شود.

سرهنگ نادر مرادی در مصاحبه با سرگرمی برای همهوی در مورد ولسوالی هایی که برای نگهداری و نگهداری خودروها با پلاک استفاده می شود گفت. بارها گفته شده است که ترک ماشین بدون پلاک از کارخانه ضربه‌ای است و با آن برخورد خواهد کرد. با توجه به اقدامات پلیس که برای ورود و سرقت خودروها انجام شده ، حتی در روزهای اخیر ، اکثر اتومبیل های مسروقه فاقد پلاک بودند.

او ادامه داد. وی ادامه داد: “پس از خروج از کارخانه ، این پلاکها وارد انبارها و پارکینگ ها می شوند که بعضی اوقات حتی در مرکز شهر نیز قرار دارند ، بنابراین به همه آن انبارها و پارکینگ ها و مسئولان هشدار می دهیم که جایی برای جمع آوری و ذخیره انبارها وجود ندارد.” خودرو جرم محسوب می شود و این افراد در سرقت خودرو همدست می شوند ، بنابراین لازم است از دریافت وسایل نقلیه بدون سرنشین مجاز در این پارکینگ ها و انبارها خودداری شود و وضعیت را به پلیس گزارش دهد.

مرادی همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از مناطقی که ماشین در آن قرار دارد ، وضعیت را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام