اجتماعی

جلسات پلیس با وزارت صمت درباره بازار خودرو/ برخی عوامل گرانی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت که درگیر در تصادف بازار خودرو است.

سردار محمدرضا مقیمی در گفتگو با سرگرمی برای همه وی گفت: “ما سعی کردیم در هفته گذشته درگیر روند بارگیری خودرو و برخی اقدامات سودآور باشیم که ممکن است قیمت را افزایش دهد یا فرار کند تا بازار را به چالش بکشد.” لازم به ذکر است که ما به عنوان پلیس امنیت اقتصادی در پیشگیری و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی اولویت های خود را داریم و اولویت ما این است که اقدامات متقابل کمتری داشته باشیم و سعی می کنیم از ابتدا مرتکب جرایم نشویم: شرایط فعالیت اقتصادی. مشارکت:

وی با بیان اینکه ما در وزارت سکوت همیشه در مجامع تولید پرواز حضور داشته ایم ، افزود: “با توجه به آن جلسات ، ما باید می آمدیم و کمک می کردیم.” ما همچنین برای پیشرفت در این روزها جلسات زیادی با خودروسازان داشتیم. در این جلسات تصمیمات خوبی درباره نحوه تولید ، عرضه ، شرایط ، نحوه ثبت نام ، نحوه فروش اول و … گرفته شد و این موارد مشخص شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی وزارت امور اضطراری گفت: امیدواریم با اقدامات انجام شده شاهد انباشت و سود در بازار خودرو نباشیم ، اما طبیعتاً به موارد تخلف و خرابی در بازار مراجعه خواهیم کرد.

سردار مقیمی همچنین در یک برنامه رادیویی درباره قیمت گذاری نادرست خودروها در فضای مجازی اشاره کرد. “مواردی وجود داشته است که کاربران با ارسال آگهی های جعلی و ارائه نادرست قیمت در برخی از وب سایت ها و کانال های تلگرام ، باعث ایجاد تحریک در بازار شده اند.” ما سعی کردیم وارد این حوزه شویم و با هماهنگی قوه قضاییه آن را مسدود کردیم و با مناطقی که می خواستند با قیمت غیرواقعی تبلیغ خودرو را تبلیغ کنند برخورد کردیم.

وی گفت: “در حال حاضر به نظر می رسد که با تمام اقدامات انجام شده ، بازار به آرامی در حال بازگشت به حالت عادی است.” ناظران از جمله اقداماتی هستند که می توانند در بازار خودرو مؤثر باشند. جلوگیری از قیمت گذاری در کانال ها و شبکه های مجازی یکی از مواردی است که باید در نظر داشته باشید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: به غیر از سایت های اعلام قیمت خودرو ، موارد دیگری نیز وجود دارد. یکی از دلایل این افزایش قیمت است.

مقیمی گفت: وظیفه اقتصادی ما به عنوان پلیس امنیت اقتصادی این است که بتوانیم مظنونان را متوقف کنیم. گزارش از طریق 110 سامانه.

وی درباره اینکه چرا تعدادی از اتومبیل ها در شرکت های اتومبیل ذخیره می شوند ، گفت: برخی از خودروسازان معتقدند که برخی از خودروهای آنها به دلیل عدم یورو 5 یا ناسازگاری محیطی در انبار ذخیره شده اند. ما همچنین در جلسات خود با مسئولان برای رفع این مشکلات کمک می کنیم و هیچ ماشین بی پایه ای در پارکینگ وجود ندارد. اما باید توجه داشت كه اقدامات پلیس به تنهایی در این زمینه قابل استفاده نیست.

انتهای پیام