عمومی

بازگشت 2200 خودرو به شهرها به دلیل ترافیک غیرقانونی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



سرهنگ علی عسگر شیر محمدی در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: تاکنون بیش از 68 دستگاه خودرو در رابطه با اجرای طرح مسافت اجتماعی در زنجان مصادره و پارک شده اند.

وی گفت: ممنوعیت حمل و نقل جاده ای غیر محلی در سه ورودی و خروجی زنجان اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان اظهار داشت: در همین راستا ، 131 وسیله نقلیه قانون را رعایت كرده اند و پس از بازگشت به مبدا توسط پلیس توقیف می شوند.

شیرمحمدی اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 200 دستگاه خودرو در استان به دلیل ترافیک غیرقانونی برای اجرای طرح مسافت اجتماعی به شهرهایشان بازگردانده می شوند.

بابیان افزود: وسایل نقلیه محلی که در استان زنجان بدون توجه به برنامه مسافت اجتماعی تردد می کنند 500 هزار تومان جریمه می شوند. طی یک ماه ، ماشینهای آنها از مبدأ مصادره و پارک می شوند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی زنجان گفت: نقاط ورودی استان زنجان به روی وسایل نقلیه غیر محلی بسته شده و از هرگونه حرکت وسایل نقلیه غیر محلی در مراکز حمل و نقل استان جلوگیری شده و وسایل نقلیه غیر محلی حق ورود به استان زنجان را ندارند.


نوشته های سایت توسط پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه بر خط سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.