حوادث

هشدار پلیس درمورد مسافربر نماها

اخبار آفتاب

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، سرهنگ شهاب امینی با اشاره به اینکه در برخورد با مسافران غیرقانونی باید هوشیار باشیم ، اظهار داشت: “این وسایل نقلیه مسافر را بدون مشخصات فنی در سیستم های مناسب ضبط و حمل و نقل می کنند.”

وی گفت: فعالیت برخی از مسافران غیرقانونی در سطح شهر مبنای جرایمی از قبیل سرقت و موارد دیگر است. وی گفت: پلیس آگاهی NSS بارها در مورد تردد مسافر هشدار داده بود و از مردم خواسته بود تا در این زمینه تلاش جدی کنند.

رئیس اداره اطلاعات اجتماعی ناجا با اشاره به عواقب استفاده از اینگونه وسایل نقلیه ، افزود: شهروندان به ویژه بانوان برای رعایت قوانین شهر باید از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ، اتوبوس ، مترو و آژانس های معتبر استفاده کنند. بگذارید شاهد مشکلات و اتفاقات تلخ و ناراضی نباشیم.

وی گفت: سفر نباید به بهانه عجله به خطر بیفتد ، گفت: گاهی اوقات پرده برداری از وسایل گران قیمت مانند طلا ، جواهرات و اشیاء با ارزش می تواند برای مسافران وسوسه‌انگیز باشد.

این افسر پلیس یادآوری مشخصات خودرو (پلاک شماره ، نوع وسیله نقلیه ، رنگ و غیره) و خصوصیات جسمی سرنشینان (خال کوبی دست ، نوع لباس و غیره) در کشف و دستگیری چنین مجرمان بسیار مهم دانست. او تأکید کرد وی ادامه داد: خانم ها برای حفظ امنیت خود مجاز به رانندگی به تنهایی نیستند و اگر قصد دارند از این وسایل در مواقع اضطراری استفاده کنند ، بهتر است نسبت به مشخصات فنی ماشین خود به بستگان خود اطلاع داده و به محض مشاهده رفتار مشکوک آن را تغییر دهند. »: ناگهان این مسیر در اسرع وقت با مرکز فوریت های پزشکی 110 تقسیم می شود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس اطلاعات ناجا اظهار داشت. جنایتکارانی که سعی می کنند تحت پوشش مسافران ، دزدی و تجاوز به هموطنان خود کنند. لطفاً توجه داشته باشید كه كارآگاهان پلیس آقا بسیار سریع و قاطعانه با این قبیل جرائم برخورد خواهند كرد ، با استفاده از جدیدترین روشهای تشخیص علمی جرم ، در اسرع وقت آنها را شناسایی و دستگیر می كنند.