بین الملل

پلیس‌های مینیاپولیس استعفا دادند – سرگرمی برای همه

طبق وب سایت Hill. به گفته پلیس ایالتی مینه سوتا ، بیش از هفت افسر دیگر در راه کار هستند.

اداره پلیس مینیاپولیس به روزنامه محلی گفته است كه مأموران پلیس پس از قتل جورج ارکید فلوید از طریق اعتراضات ، مقامات شهری ، بازرسان دولت و رسانه ها سوء تفاهم و سردرگمی صورت گرفته است.

سخنگوی شهر مینیاپولیس کاسپر هیل نیز تأیید کرد که هفت افسر پلیس استعفا داده اند.

روز جمعه پلیس با تجهیزات ضد شورش به تظاهرات معترضین حمله کرد و صدها نفر از معترضین را با کامیون از منطقه دور کرد. روز جمعه پلیس با تجهیزات ضد شورش به تظاهرات معترضین حمله کرد و صدها نفر از معترضین را با کامیون از منطقه دور کرد.

طبق روزنامه محلی ، هفت افسر دیگر استعفا داده اند ، در حالی که دیگران موافقت کرده اند که در شغل خود باقی بمانند. مأمورانی که کار خود را ترک کردند کارآگاهان و مأموران گشت بودند.

روز جمعه پلیس با تجهیزات ضد شورش به تظاهرات معترضین حمله كرد و صدها نفر از معترضان را با كامیون از بین برد.پلیس با تجهیزات ضد شورش روز جمعه به تظاهرات حمله كرد و صدها نفر از معترضین را با كامیون از بین برد.

پلیس با تجهیزات ضد شورش روز جمعه به تظاهرات معترضین حمله كرد و صدها نفر از معترضان را با كامیون از بین برد پلیس روز جمعه با استفاده از وسایل نقلیه شورش به تظاهرات معترضین حمله كرد و صدها نفر از معترضان را با كامیون از بین برد.

به گفته برخی رسانه ها ، اعتراضات ضد نژادپرستی در برخی از شهرهای ایالات متحده آمریکا ادامه دارد و ده ها هزار نفر از مردم روز شنبه برای اعتراض به رویکرد پلیس ایالات متحده به خیابان های نیویورک ، آتلانتا و فیلادلفیا می روند.

310311: