عمومی

هشدار پلیس درمورد کلاهبرداری با کارت واکسن کرونا

با توجه به پایگاه داده شبکه اطلاعات ،
با توجه به روند رو به رشد تزریق واکسن کرونا در کشور ، شاهد انتشار اخبار جعلی ، اطلاعیه ها ، پیامک های مربوط به ثبت واکسیناسیون برخی از جوامع هدف فضای مجازی ، گروه های سنی ، به ویژه در شبکه های اجتماعی هستیم.

انتشار این اطلاعیه های دروغین ، پیامک ها و اخبار نادرست با ثبت نام در تعدادی از وب سایت های غیر معتبر باعث ایجاد سردرگمی و تقلب و همچنین ایجاد مشکل در مراکز تزریق واکسن کرونا شده است.

از زمان شروع واکسن ساختگی ، به نظر می رسد کارت واکسن کرونا دریافت شده است ، بنابراین برخی افراد با جعل واکسن مبالغ هنگفتی را به جیب زده اند.

بر اساس این گزارش ، سرهنگ احسان آنخی پلیس استان مرکزی در این زمینه به شهروندان هشدار داد. هموطنان به دلیل نیاز به ارائه کارت واکسن کرونا برای دریافت خدمات ایمن سازی روزانه باید مراقب این منطقه باشند.

او گفت. “امروز ، ذینفعان در کمین هستند تا از این فرصت استفاده کرده و با وساطت و جعل کارت های واکسن مبالغ هنگفتی را به جیب بزنند.”

با توجه به این واقعیت که برخی از کشورهای خارجی ، به ویژه کشورهای عربی ، تنها به افرادی که واکسن خاصی را تزریق کرده اند اجازه ورود به کشور را می دهند ، ذینفعان پنهان با وساطت از این فرصت استفاده می کنند. » مبالغ هنگفت برای واکسیناسیون

او اضافه کرد:

رئیس پلیس فتا استان مرکزی افزود. سیستم بهداشتی و فقط نام افرادی که واکسینه شده اند. “آنها در این سیستم فهرست شده اند.

آنخ اظهار داشت. به

وی در مورد اصالت کارت دیجیتال واکسن گفت.